Ik denk dat jij zo een feestje wel heel leuk gaat vinden. Veel plezier iedereen die gaat!wrote:Voor het eerst naar een funky cat deze zaterdag. Ben heel benieuwd, en heb eigenlijk geen flauw idee wat te verwachten, behalve veel gezelligheid
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gezellig Paulus! Tot morgenwrote:Voor het eerst naar een funky cat deze zaterdag. Ben heel benieuwd, en heb eigenlijk geen flauw idee wat te verwachten, behalve veel gezelligheid
Tot morgen kinders, waarschijnlijk ergens rond 15:30 binnen.
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ook maar een kaartje gekocht net, vorige keer erg goed vermaakt.
Tot morgen!
Tot morgen!
Een van de beste edities waar ik ben geweest. Gezellig druk, maar vooral gezellig! Show met de dansers was super leuk om te zien. Alleen maar fijne sets gehoord met als uitschieter toch weer Geck-o (Kamui - Electro Slut, Once Upon A Time In The Feels, Knife Party - Destroy Them WIth Lasers en de Soul Train hardtechno edit waren enkele hoogtepunten). Iemand meegenomen voor de eerste keer en die was ook super enthausiast! Ik kijk weer uit naar de volgende!
Hele leuke tijd gehad
. Aan het eind van D00d binnengekomen en eigenlijk alles meer dan prima vanaf dat moment met legio uitschieters. TOA die even een Delete plaat door de zaal slingeren...
Hulde
Hulde
Welke?wrote:TOA die even een Delete plaat door de zaal slingeren...![]()
Syndrome.wrote:Welke?wrote:TOA die even een Delete plaat door de zaal slingeren...![]()
Poh. Direct de dikste plaat.wrote:Syndrome.wrote:Welke?wrote:TOA die even een Delete plaat door de zaal slingeren...![]()
Heel apart feest, maar zeker goed vermaakt 
Was de Chris One Remix trouwens. Niet het origineel.wrote:Syndrome.wrote:Welke?wrote:TOA die even een Delete plaat door de zaal slingeren...![]()
Super leuk feest gehad. Zeer gezellig maat muzikaal niet veel meegekregen tot aan Geck-O die het setje van de avond had. TOA vond ik in de eerste helft heel vet (TOA - Wandering Mind en Embrionyc - Memory Corruption Detected
Who was there
Nobody has said they're going yet.