qqqq
Last edited by RawstyleNation on , edited 8 times in total.
wrote:Lekker knip- en plakwerk in die openingspost zeg, zinnen van 3 woorden, spelfouten overal, waardeloze opmaak..
Ohja en het is bekend met een D op t eind.
Over het feest: niet aanwezig, tegelijk met Qlimax. Weten we wel meteen weer dat we daar geen Crypsis en Endymion hoeven te verwachten dit jaar.
De grote zaal van Metropool is op dat moment al een of ander hiphop feest. Die tweede zaal lijkt me voor zo'n line-up wel wat aan de kleine kantwrote:In Hengelo. Dus aanwezig. Ik gok op Dux. Vios lijkt me te klein en als het deze twee niet zijn hoop ik toch niet een van de cafés.
Metropool kan natuurlijk ook nog. Daar is al tijden geen hardstyle meer geweest..
En Lunawrote:Ik weet niet of je nu hint naar Warface, maar dan mis je nog een puntje in je hint.
Er moet nog een naam bijkomen uit de minus is more stal, dus wie weetwrote:Radical zou er ook staan of zo?
En ik dus helemaal niet.wrote:Nouja, hopen dat RR niet op dit event staat. Zie 'm graag op Qlimax dit jaar.
Niet meer dan logisch lijkt me sinds ze er beiden in 2014 ook stonden?wrote: Over het feest: niet aanwezig, tegelijk met Qlimax. Weten we wel meteen weer dat we daar geen Crypsis en Endymion hoeven te verwachten dit jaar.
Zo logisch hoeft dat niet te zijn, al meerdere malen gebeurd dat artiesten opeenvolgende jaren op Qlimax stonden?wrote: Niet meer dan logisch lijkt me sinds ze er beiden in 2014 ook stonden?
Zou de bovenste zaal moeten zijn ja in dat gebouwwrote:LOFTXL , is dat niet boven Vios ? of bedoel je de Vios hoofdzaal.
Mag alleen hopen dat het niet de kelder wordt.
Als ie tijdens Qlimax geen andere boeking mag hebben dan verzeker ik je dat die niet op Qlimax staat net als de rest van MiM . Warface ook nietwrote:Nouja, hopen dat RR niet op dit event staat. Zie 'm graag op Qlimax dit jaar.