Ik kom ook
, morgen 6 tickets halen
.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Er is een kans dat ik ook ga, maar moet nog bevestiging(en) krijgen van mensen die examens hebben, even afwachten!
wrote:hoezo de main als je de bass events zo goed vind?wrote:Gvd, Bass Events nice job! Kga mij goed amuseren aan de main
Ik bedoel Bass Events Stage eh.. sorry hoor
Aanwezig!wrote:Ik dus met hele hoop, als er meeting zou komen met een grote Belgische delegatie hardtraxxers, kom ik wel ff af.
We kunnen afspreken aan de Bass Events Harder Stylez? welk uur en waar moeten jullie bepalen 
Het is namelijk mijn eerste jaar
Het is namelijk mijn eerste jaar
We kunnen mss ook afspreken in de tekstyle tent?
.
Nene, bij harderstylez is enige plek waar ik zal meeten als die er al is
. Mss voor de ding waar ze licht enz fixen?
Hoe noemt dat ding nu ookal weer?!
Nene, bij harderstylez is enige plek waar ik zal meeten als die er al is
De PA ofzoietwrote:We kunnen mss ook afspreken in de tekstyle tent?.
Nene, bij harderstylez is enige plek waar ik zal meeten als die er al is. Mss voor de ding waar ze licht enz fixen?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
'regie'. Belgen.
da zal dan toch iets typisch 'hollands' zijn, want der is geen enen Belg die dat regie noemt.wrote:'regie'. Belgen.
Is gwn de P.A.
Ik wil gwn wel eens zien hoe hard Hardtraxxers los gaan 
ik ga zelf ook (mijn eerste jaar/serieus harderstyles evenement) maar als er een meeting is vind ik het wel oké dan zal ik zelf ook wel af kunnen komen denk ik 
Ben wel al naar Reverze en Bassleader geweest dit jaar. Gwn eerste keer Summerfestwrote:ik ga zelf ook (mijn eerste jaar/serieus harderstyles evenement) maar als er een meeting is vind ik het wel oké dan zal ik zelf ook wel af kunnen komen denk ik
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
P.A. staat voor Professional Audiowrote:da zal dan toch iets typisch 'hollands' zijn, want der is geen enen Belg die dat regie noemt.wrote:'regie'. Belgen.
Is gwn de P.A.
Vorig jaar was de P.A. redelijk ver verwijdert van de stage , dus ook minder geluid daar
misschien is dat nu anders want ik weet natuurlijk de plaatsing niet omdat er minder stages zijn als afgelopen jaar. Ik zeg ; Meeting vooraan ! 
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ik zal toch wel de hele dag vooraan ergens staan bij de Harder Styles, misschien een enkel uitstapje naar de Tek. Ga tijdens Showtek eten denk ik.
wrote:Ik zal toch wel de hele dag vooraan ergens staan bij de Harder Styles, misschien een enkel uitstapje naar de Tek. Ga tijdens Showtek eten denk ik.
Ik ga dan ook snel iets scoren om te eten
Mja, we hebben nog een week de tijd om iets af te spreken.
Gwn van voor wordt moeilijk kvrees ik
Alhoewel, onze groep staat nrml altijd rechtsvoor als je naar podium kijkt
tickets binnen
.
Op naar volgende week zaterdag!
Op naar volgende week zaterdag!
Als wij met onze groep weggaan, eender welk feest, ook altijd rechtsvoor (1 uitzondering: Reverze, links vooraanwrote:wrote:Ik zal toch wel de hele dag vooraan ergens staan bij de Harder Styles, misschien een enkel uitstapje naar de Tek. Ga tijdens Showtek eten denk ik.
Ik ga dan ook snel iets scoren om te eten
Mja, we hebben nog een week de tijd om iets af te spreken.
Gwn van voor wordt moeilijk kvrees ik
Alhoewel, onze groep staat nrml altijd rechtsvoor als je naar podium kijkt
Dus een meeting rechts vn voor in de hoek tegen de hekken?
Ran-D & B-Front // DBSTF // Psyko Punkz??
Optie 2: Om 19u20, MNM-mainstage : TOM WAES -
Nu kom ik zeker! Held!wrote:Optie 2: Om 19u20, MNM-mainstage : TOM WAES -
allen naar de main tijdens tom waeswrote:Nu kom ik zeker! Held!wrote:Optie 2: Om 19u20, MNM-mainstage : TOM WAES -
Nog 1 week en het is zover
En aangezien de hardtraxxers gaan afspreken, hoe gaan jullie elkaar herkennen? want dan kom ik toch ook eens kijken
wrote:allen naar de main tijdens tom waeswrote:Nu kom ik zeker! Held!wrote:Optie 2: Om 19u20, MNM-mainstage : TOM WAES -![]()
Nog 1 week en het is zover![]()
En aangezien de hardtraxxers gaan afspreken, hoe gaan jullie elkaar herkennen? want dan kom ik toch ook eens kijken
Ik zou mij eens zo'n Hardtraxx t-shirt moeten aanschaffen!
Ah en als er iemand soms de Bustrip nr 8 neemt, daar zit ik op!! Leuven is de halte
Ik zal hopelijk als mijn fusion t shirt dan is aangekomen aanhebben
.
Hopelijk is het beter weer volgende week, want nu is het weer niet super hierzo.
Hopelijk is het beter weer volgende week, want nu is het weer niet super hierzo.
Who was there
Nobody has said they're going yet.