Ben hier ook bij met m'n vriendin 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Misschien ben ik hier ook wel bij, is niet zo ver, en als ik wat maatjes meekrijg!
Thuis aan 't chillen met wat rustige mainstream hs op op -1% gepitched, om het contrast met straks nog ff wat duidelijker te maken
Straks ff eten als m'n vriendin er is en dan zo rond half 12 richting de fabriek denk
Straks ff eten als m'n vriendin er is en dan zo rond half 12 richting de fabriek denk
Hoor net dat we toch met de auto gaan. Kwart voor 11 rijden we aan 
B-Front geweldige set als altijd... jammer dat Degos & Redone en The Geminizers aan de hardcore gingen :S
Weet er iemand hoe de track heet die Bob na Inner Creativity draaide? Weet zeker dat ik 'm ken, maar ben de naam ff kwijt :-/
Weet er iemand hoe de track heet die Bob na Inner Creativity draaide? Weet zeker dat ik 'm ken, maar ben de naam ff kwijt :-/
Was vet!
Filmpjes zal ik vandaag of morgen ff uploaden en kan je dan vinden op m'n website. Zal de link hier dan wel ff neerzetten
Filmpjes zal ik vandaag of morgen ff uploaden en kan je dan vinden op m'n website. Zal de link hier dan wel ff neerzetten
Was vet! Geniale set van Bob, uiteraard. Mind.Ilussion draaide ook erg lekker! Paralyzed
Verder had ik weer genoeg bier op

Gevonden! Bass Mechanicswrote:Weet er iemand hoe de track heet die Bob na Inner Creativity draaide? Weet zeker dat ik 'm ken, maar ben de naam ff kwijt :-/
was dik.. hardstyle opener van Degos & Re-Done vs Geminizers was gruwelijk 
Welke was dat? Ik weet wel dat ze Paranormal Activities draaide, maar dat was volges mij niet de eerste plaat van ze?wrote:was dik.. hardstyle opener van Degos & Re-Done vs Geminizers was gruwelijk
1. Degos & Re-Done vs Sasha F - TBA
2. Kodex - Paranormal Activities
2. Kodex - Paranormal Activities
N
2 posts member since 2010
last seen Dec 2010
The Pope!!
wat is dat hier met al die gasten die nieuwe accounts aanmaken om the pope te eren, in het setje ook al.. (allemaal 1 posters)
Who was there
Nobody has said they're going yet.