Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
vrijdag 26 juli 2013
Tivoli de Helling

Voorlopige Lineup:
Ophidian (live)
Xotox (live)
Iszoloscope (live)
Neurocore (live)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Is dit Tilburg? Zo ja dan denk ik 100 % aanwezig te zijn, minder duur qua reizen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
El Mare wrote:Is dit Tilburg? Zo ja dan denk ik 100 % aanwezig te zijn, minder duur qua reizen.
Nope, Utrecht.
D
Hardtraxxer
53 posts member since 2011
last seen Nov 2013
STAN- wrote:Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D
Qua geluidssysteem een stuk dikker iig! Qua line up wat ´toegankerlijker´, festival he!

Edit: hoop deze week nog 2 dikke namen te bevestigen (:
1tje die al lang op de wenslijst staat, en 1 hele oude klassieker der klassiekers die niet echt bij STORM past, maar toch weer wel. Het is soms moeiljk om je mond te houden :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
davidk wrote:
STAN- wrote:Als dit maar half zo dik wordt als afgelopen editie dan ben ik al blij :D
Qua geluidssysteem een stuk dikker iig! Qua line up wat ´toegankerlijker´, festival he!

Edit: hoop deze week nog 2 dikke namen te bevestigen (:
1tje die al lang op de wenslijst staat, en 1 hele oude klassieker der klassiekers die niet echt bij STORM past, maar toch weer wel. Het is soms moeiljk om je mond te houden :x
Geef ons de primeur dan maar :whistle:
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Tivoli is een kwartiertje fietsen.. Voel me eigenlijk wel verplicht om te gaan. Hopen dat mensen mee willen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Strep wrote:Tivoli is een kwartiertje fietsen.. Voel me eigenlijk wel verplicht om te gaan. Hopen dat mensen mee willen.
Wij zijn er, de reis hoef je je dus niet druk om te maken. Gewoon komen!
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Wesz91 wrote:Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..
Baroeg had max 300. Vind het juist vet dat er weinig mensen komen. Het staat er wel redelijk vol (natuurlijk niet te vol) en iedereen houdt gewoon echt van de muziek, wat voor een heerlijke sfeer zorgt :D
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Sowieso klein maar fijn daar.. Maar dat wil dus zeggen dat het eventueel stampvol is.. Beetje lebensraum kan geen kwaad.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Wesz91 wrote:Staat bezoekers max aantal 666.. Volgens mij is t daar met 500 vol..
De echte capaciteit van de helling is 450, vermoedelijk gaat het dan ook lekker vol worden. 8)
Geen idee welke irritante puber 666 heeft in laten vullen op partyflock :nono:
STAN- wrote: Baroeg had max 300. Vind het juist vet dat er weinig mensen komen. Het staat er wel redelijk vol (natuurlijk niet te vol) en iedereen houdt gewoon echt van de muziek, wat voor een heerlijke sfeer zorgt :D
Check! Precies de reden waarom ik van kleine zaaltjes hou
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ophidian & Neurocore :worship: andere 2 zeggen me eerlijk gezegd niks maar als die in het stijltje passen van de afgelopen Storms vind ik die ook wel vet :)
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Wesz91 wrote:Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...
Iets met "fuck hokjes", gewoon alles wat alternatief is en hard gaat :P
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Wesz91 wrote:Maar wat kan je hier nou voornamelijk verwachten... want er staan wel erg veel genres voor een klein feestje van 6 uurtjes.. ambient, breakcore, classical, darkcore, hardtechno, industrial hardcore, schranz, tekno...
Deze klopt wel aardig ja:
Steffnov wrote: Iets met "fuck hokjes", gewoon alles wat alternatief is en hard gaat
Wil'r nog aan toevoegen dat we altijd proberen de line ups zo te maken dat er voor elke bezoekers wat verrassingen inzitten: Muziekstijlen die je nog niet kent of die je daarvoor nog suf vond.
Wat dat betreft geen feest der herkenning op STORM ;) En dat de term/stijlen 'industrial' altijd een grote invloed hebben natuurlijk.

De ambient en classical zullen vooral gedraaid worden in de lounge. Wat de andere stijlen betreft, ik zie ze meer als richtinggever dan dat ik ook echt beloof dat er een hele 'hardtechno set' gedraaid gaat worden. Alle genoemde sounds passen in het STORMconcept en kunnen dus voorbij komen, afhankelijk van wat de acts vinden passen die avond.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Ik had volgens mij beloofd om de verdere line up hier aan te kondigen. Helaas kan ik m'n afspraak niet nakomen: Summer Darkness wil morgen in 1 klap de gehele rest van de line up bekend maken. DAt is jammer want ik had een dolfijne aankondiging kunnen doen!
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
View on YouTube

:clap:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
davidk wrote:Ik had volgens mij beloofd om de verdere line up hier aan te kondigen. Helaas kan ik m'n afspraak niet nakomen: Summer Darkness wil morgen in 1 klap de gehele rest van de line up bekend maken. DAt is jammer want ik had een dolfijne aankondiging kunnen doen!
David je bent een held! Ik zit er al op te wachten sinds je opmerking bij de artiestenpagina van Dolphin op partyflock :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Ophidian (LIVE)
Xotox
Dolphin
Iszoloscope
Ruffneck vs Thrasher
Neurocore
DavidK

Godgodgodverdomme :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Ruffneck vs Thrasher? Niet echt een act die ik vind passen...maar goed, over de rest kan ik niet klagen :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ja dit wordt gaaf :) zin in.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Twijfel nog hier, benieuwd wat voor volk hier op af komt aangezien het in de "summer of darkness" aka 'Emo/Gothic' week is.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Het zal niet erger zijn dan de Dark 'n Derailed editie :P
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
STAN- wrote:Het zal niet erger zijn dan de Dark 'n Derailed editie :P
Zegt me niets... please explain :P

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.