Poster: Storm - The Industrial Revolition
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Begin wel zin te krijgen nu :D
D
Hardtraxxer
53 posts member since 2011
last seen Nov 2013
@ kabum: Ik zie je daar! Als de andere toa topic mensen je aanwijzen dan.

Vergeet niet nog ff voorverkoop te halen: De dagtickets van het festival zelf zijn uitverkocht, dus als je zeker weten naar binnen wil is dat erg verstandig.
K
davidk wrote:@ kabum: Ik zie je daar! Als de andere toa topic mensen je aanwijzen dan.

Vergeet niet nog ff voorverkoop te halen: De dagtickets van het festival zelf zijn uitverkocht, dus als je zeker weten naar binnen wil is dat erg verstandig.
hebben we al gedaan :)!

Ben met "maggiel" daar !
T
Ook maar eens mee gedaan aangezien ik toch nooit iets win -.-
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
xd

Zijn de tickets al uitverkocht?
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
Damn, wat was ik hier graag naartoe geweest. Maar ja, geen van m'n vrienden trekt dit en vervoer is ook vrij lastig.
K
Hellblazer wrote:Damn, wat was ik hier graag naartoe geweest. Maar ja, geen van m'n vrienden trekt dit en vervoer is ook vrij lastig.

Godverdomme, ophidian omkara en dj producer hebben me kapot gemaakt :(

En wtf draait opperheld ophidian current value en venetian snares :worship:
Hardtraxxer
292 posts member since 2011
last seen Feb 2016
kaboem wrote:Godverdomme, ophidian omkara en dj producer hebben me kapot gemaakt :(
Vooral Producer lijkt me echt heel erg vet! Die man kan draaien als een gek! Ophidian moet ik ook gewoon een keer meemaken en Omkara lijkt me ook erg tof.
kaboem wrote:En wtf draait opperheld ophidian current value en venetian snares :worship:
Ik las het in het TOA topic op Partyflock idd. Held dat het is. Las ook dat er veel Love Hz werk voorbij kwam :worship:

Misschien dat ik de volgende editie aanwezig ben, alleen jammer dat het dan nog verder is, maar tegen die tijd hoop ik m'n rijbewijs te hebben.
D
Hardtraxxer
53 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Was een heerlijke avond. Erg vette sets van Luke, Conrad en Joost. Volgend jaar weer :yay:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago