Past

Solution Germany: Headhunterz - A Legend Returns, december 2017

Time
– (Sat)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
Feest: Headhunterz - A Legend Returns
Datum: Vrijdag 8-12-2017
Tijd: 21:00 - 06:00
Locatie: Kraftzentrale Duisburg (Emscherstraße 71, D-47137 Duisburg)
Website: https://www.solution-germany.com/
Leeftijd: 16+
Ticketsale: Uitverkocht!

Line-up:
- Headhunterz
- Wildstylez
- Frequencerz
- Deetox
- Sound Rush
- G4bby
Hosted by: Villain

Solution Germany: Headhunterz - A Legend Returns (08-12-2017, Kraftzentrale Duisburg, D-47137 Duisburg)

Foto locatie:
Solution Germany: Headhunterz - A Legend Returns (08-12-2017, Kraftzentrale Duisburg, D-47137 Duisburg)

Indeling:
Last edited by hurricane on , edited 5 times in total.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kijk dat zijn prijzen en mooie locatie denk zo aan de foto te zien
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 25 days ago
Dikke line-up voor z'n prijs zeg, die VIP met eten snap ik alleen niet helemaal
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
joostmakaay wrote:Dikke line-up voor z'n prijs zeg, die VIP met eten snap ik alleen niet helemaal
Dat er eten bij de VIP zit? Nu zie je dat in Nederland eigenlijk nergens meer. "Vroeger" was dit vrij normaal.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Zal wel een hoop overblijven...
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
En niet onbelangrijk, Duitsers zijn gek op goeie bik!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Lekker paar curryworsten naar binnen janken terwijl je uit je naad bent, genieten.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Zo dan, ziet er erg goed uit en dan ook nog eens dichtbij. Interessant :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zeker stamppot hahahaha..............
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Als ze zo'n VIP aanbod in Nederland zouden aanbieden zou ik het sowieso wel een keer willen proberen.
In Duitsland komt dit ook veel vaker voor dan in Nederland.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
TiMOTHYb wrote:Zeker stamppot hahahaha..............
Ha! :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Ik zou soms echt een moord doen voor een dikke vette curryworst tijdens het zuipen op een feest hoor :drool: Beter dan die kleffe meuk die je normaal voorgeschoteld krijgt.
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Zeker stamppot hahahaha..............
Hoi Tim, leuke grap, doe je dit vaker? Gr
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: Laatste tijd wat minder
Hardtraxx Veteran
5120 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Ik vraag mij echt af waar die absurde prijzen in Nederland vandaan komen? Iets met winstmaximalisatie of wat?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:Ik vraag mij echt af waar die absurde prijzen in Nederland vandaan komen? Iets met winstmaximalisatie of wat?
Volgens de feesten zelf zijn het de boekingskantoren met absurde prijzen en eisen voor DJ's.

Heb wel eens een gezien, zal de organisatie niet noemen, maar sommige dingen waar ze om vroegen waren gewoon belachelijk imo, leek meer of ze Justin Bieber ontvingen dan een gemiddelde DJ.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Broken Balance wrote:
Hekzitter wrote:Ik vraag mij echt af waar die absurde prijzen in Nederland vandaan komen? Iets met winstmaximalisatie of wat?
Volgens de feesten zelf zijn het de boekingskantoren met absurde prijzen en eisen voor DJ's.

Heb wel eens een gezien, zal de organisatie niet noemen, maar sommige dingen waar ze om vroegen waren gewoon belachelijk imo, leek meer of ze Justin Bieber ontvingen dan een gemiddelde DJ.
Wtf haha. Wat willen die dj's dan? 3 dansen alpaca's in gouden kleding en 15 flessen grey goose? :lol: :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat laatste komt wel vaak langs. Maar ik heb (veel) dure drank, VIP tickets inclusief gratis (dure) drank voor de aanhang, vervoer betalen (niet de benzinekosten maar zelf ook een auto regelen), bepaalde voorkeursbehandeling t.o.v. andere DJ's en aanvullende kosten voor bepaalde dingen gezien.

Wil er niet te diep op in gaan van wie en wat voor er iets aan de schandpaal gaat. Maar het gaat gek zat. Sommigen ook niet hoor, die vragen gewoon hele simpele dingen. Het zijn meer de kantoren dan de DJ's die het vragen, al zijn daar ook uitzonderingen.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Hekzitter wrote:Wat willen die dj's dan?
Frontliner eiste bij elke Q-Dance booking een kapper:

Q-dance laat zich uiteraard niet belazeren:

Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Daarnaast, in Nederland is de doelgroep groot genoeg dat ze de prijzen kunnen vragen. In het buitenland is dat vaak toch anders
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:Daarnaast, in Nederland is de doelgroep groot genoeg dat ze de prijzen kunnen vragen. In het buitenland is dat vaak toch anders
Dit ook inderdaad, ze kunnen het hier maken om een hoge prijs te vragen gezien de concurrentie.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Broken Balance wrote:
Steffnov wrote:Daarnaast, in Nederland is de doelgroep groot genoeg dat ze de prijzen kunnen vragen. In het buitenland is dat vaak toch anders
Dit ook inderdaad, ze kunnen het hier maken om een hoge prijs te vragen gezien de concurrentie.
Dat laatste snap ik niet helemaal. Door concurrentie zouden er juist lagere prijzen moeten zijn toch?
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:
Broken Balance wrote:
Dat laatste snap ik niet helemaal. Door concurrentie zouden er juist lagere prijzen moeten zijn toch?
Als de concurrentie €50 vraagt kan jij ook €50 voor een kaartje vragen.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
[/quote]Als de concurrentie €50 vraagt kan jij ook €50 voor een kaartje vragen.[/quote]

En als je €40 vraagt verkoop je veel meer kaartjes dan je concurrent die €50 vraagt
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
LV1 wrote:
Als de concurrentie €50 vraagt kan jij ook €50 voor een kaartje vragen.
En als je €40 vraagt verkoop je veel meer kaartjes dan je concurrent die €50 vraagt
Tenzij je vooraf al weet dat je feest uitverkoopt. Dan kan je gewoon de hoofdprijs ontvangen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago