Jezelf een talent noemen... :')
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De naam prosperityproductions alleen al.... 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
triest :')
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hopelijk schijnt het zonnetje
wordt een heerlijk feestje en lekker dichtbij
Zoek jij ruzie Chukkelien?wrote:Jezelf een talent noemen... :')
Dan snapt iedereen wel wat voor soort dj's je bedoeld slappe
You know I'm only joking, m8wrote:Zoek jij ruzie Chukkelien?wrote:Jezelf een talent noemen... :')![]()
Dan snapt iedereen wel wat voor soort dj's je bedoeld slappe
Hahaha natuurlijkwrote: You know I'm only joking, m8
Timetable staat in de OP. Heerlijk dat Zany afsluit, Alpha2 & E-Force zullen ook zeker stevig gaan draaien en ik verwacht dat Zatox ook wel wat leuk spul gaat draaien. Tijdens Acti mooi naar zaal 2, die 2 daar kunnen heerlijk draaien.
NO. dit is de juiste:wrote:Timetable staat in de OP. Heerlijk dat Zany afsluit, Alpha2 & E-Force zullen ook zeker stevig gaan draaien en ik verwacht dat Zatox ook wel wat leuk spul gaat draaien. Tijdens Acti mooi naar zaal 2, die 2 daar kunnen heerlijk draaien.
Mainstage : The Elite of the Hardstyle Scene.
13:00 - 14:30 Audiofreq
14:30 - 16:00 Zentiments vs Bass Modulators
16:00 - 17:00 The R3bels
17:00 - 18:00 Noisecontrollers
18:00 - 19:00 Stephanie
19:00 - 20:00 Activator
20:00 - 21:00 Zatox
21:00 - 22:00 Zany
22:00 - 23:00 Alpha vs E-Force
Beter, A2 & E-Force draaien minder snel hardcore dan Zany. Ben je er ook Tobias?
Leuk... Krijg je Tonight, Reborn en Passion For Life om half 12 
Ik voorzie een Zatox-a-like
Wel nee joh. Reken maar op Sorrow, Proud To Be Loud, Pattern 2, Psycho etc.wrote:Leuk... Krijg je Tonight, Reborn en Passion For Life om half 12
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Haha, die man wordt druk die dag. 15.00-16.00u in Enschede, 20.00-21.00 in Bloemendaal en 22.30-23.30 op Intents.. Verder wel een redelijk logische timetable op dit feest.wrote:Ik voorzie een Zatox-a-like
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Word gezellig 
wrote:Beter, A2 & E-Force draaien minder snel hardcore dan Zany. Ben je er ook Tobias?
Nee, echt onwijs jammer, moet werken dan! Heb al vrij gevraagd voor pussylounge tomorrotland en defqon! Kan helaas niet vrij blijven vragen!
Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen
Dat heb je al gedaanwrote: Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen
wrote:Dat heb je al gedaanwrote: Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen![]()
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik vandaagwrote:Hier morgen maar eens een kijkje nemen
Alweer even terug thuis, maar heb een geslaagde dag gehad
Even was plus/min punten:
+Sfeer
+Set van Activator (Qua trackkeuze dan; Welcome to The Record Shop, Fuckin' Noize)
+Vrouwelijk volk zag er best goed uit
+SET VAN ZANY _0_
+Los gaan met Nando
-Kosten, €4,- voor een flesje grolsch, €3,- voor een glas bier. Kan dus ECHT niet.
-Aankleding, was dus niet te bekennen
-Glas op de grond door de flesjes grolsch
-Geluid area 2
Ik vergeet vast nog her en der wat puntjes, maar heb me prima vermaakt
+Sfeer
+Set van Activator (Qua trackkeuze dan; Welcome to The Record Shop, Fuckin' Noize)
+Vrouwelijk volk zag er best goed uit
+SET VAN ZANY _0_
+Los gaan met Nando
-Kosten, €4,- voor een flesje grolsch, €3,- voor een glas bier. Kan dus ECHT niet.
-Aankleding, was dus niet te bekennen
-Glas op de grond door de flesjes grolsch
-Geluid area 2
Ik vergeet vast nog her en der wat puntjes, maar heb me prima vermaakt
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Was een erg leuk feestje! Mainstage was een houtzaag tafel uit een schuur met een mixer en cd spelers erop
was wel grappig om te zien
Wel absurde prijzen ja, 4€ voor grolsch flesje die zij voor ongeveer 15€ per krat kopen ofzo, met statiegeld...
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet
)
Maar verder een top dag gehad want ik was met een top groep
Wel absurde prijzen ja, 4€ voor grolsch flesje die zij voor ongeveer 15€ per krat kopen ofzo, met statiegeld...
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.
alleen het geluid was echt bagger. Tijd om oordoppen aan te schaffen, zit met een constante piep in me oor.
De prijzen waren echt om te huilen. had 50 euro mee genomen en dit was niet genoeg om mij zoet te houden.
pluspunten
+ Setje van Zany
+ geen wachtrij bij wc + eten en drinken halen
+ veel ruimte om los te gaan terwijl het wel redelijk vol was.
minpunten
- Prijs van alles
- het geluid
ondanks alles wel een geslaagd feestje
alleen het geluid was echt bagger. Tijd om oordoppen aan te schaffen, zit met een constante piep in me oor.
De prijzen waren echt om te huilen. had 50 euro mee genomen en dit was niet genoeg om mij zoet te houden.
pluspunten
+ Setje van Zany
minpunten
- Prijs van alles
- het geluid
sorrywrote:Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.
pluspunten
+ Setje van Zany
minpunten
- Prijs van alles
- het geluid
Denk dat ze ze nog wel een stuk minder dan die 15€ betalen! echt idioot dus, hoe kom je erbij om zoiets te doen!! Echt heel erg slecht ! Was het met de rest van de dranken ook zo?wrote:Was een erg leuk feestje! Mainstage was een houtzaag tafel uit een schuur met een mixer en cd spelers eropwas wel grappig om te zien
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet)
Who was there
Nobody has said they're going yet.