Dat zou je wel verwachten, maar aangezien er op FB nog niet eens 200 man zijn aangemeld (passen er 2000 in las ik) en ze er nu nog niet op rekenen om de andere zaal open te gooien (reactie vorige pagina) denk ik dat het niet een klap uitverkocht zal zijn.wrote:Juist, ook deze man dan maar ontmoeten
Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 22 days ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Hier zaterdag ook maar een dansje doen denk 
Eindelijk meeten?!wrote:Hier zaterdag ook maar een dansje doen denk
Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sanderwrote:Juist, ook deze man dan maar ontmoeten
Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?
Ja ik ben er ook bij.
Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Is me met Bass Protocol echt heel goed bevallen!wrote:Ja ik ben er ook bij.Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?
Heel fijn geluid en erg goede sfeer!
Geluid in zaal2 was echter niet echt geweldig.
E
De troll is te herkennen aan de vele theracords buttons.....wrote:Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sanderwrote:Juist, ook deze man dan maar ontmoeten
En sander aan zn brilleke.
Ik ben te herkennen aan een misvormd hoofd. Dat weet je toch wel Julian!wrote:De troll is te herkennen aan de vele theracords buttons.....wrote:Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sanderwrote:Juist, ook deze man dan maar ontmoeten
En sander aan zn brilleke.
Dat klinkt positief, zeker aangezien het deze keer allemaal in de main gebeurt.wrote:Is me met Bass Protocol echt heel goed bevallen!wrote:Ja ik ben er ook bij.Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?
Heel fijn geluid en erg goede sfeer!
Geluid in zaal2 was echter niet echt geweldig.
Zoals elk feest te herkennen aan mijn Wafelijzer t-shirt.
D
Hardtraxxer
426 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Misschien ben ik ook weer erbij..
Extra uit duitsland
bijna 200km..
Extra uit duitsland
Gezellig!wrote:Misschien ben ik ook weer erbij..
Extra uit duitslandbijna 200km..
Laatste feestje was het matige Loudness in november. Kijken of dit wat is 
B
Hardtraxxer
133 posts member since 2012
last seen Mar 2025
Wordt weer 1 groot feest dus zeker aanwezig!
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Geen maximumraver
?
Hij is er welwrote:Geen maximumraver?
Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden. 
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wat patrick zegtwrote:Geen maximumraver?
Dat heb ik ook inderdaad, wel chill de ruimte dan, maar té rustig is ook weer kut.wrote:Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep. 
Hoezo, met wie ga jij dan... Ik moet eerst nog met de voltallige jostiband naar de Efteling ofzo... :\wrote:Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Vind ik juist wel fijn hahawrote:Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden.
Lekker veel ruimte!
Erg veel zin
Als ik geen tentamens had gehad komende week dan was ik wel gegaan. Wat een line-up joh!
De vorige keer bij Bass Protocol was het op sommige plaatsen behoorlijk druk dus ik zal het niet erg vinden als het rustig zou zijnwrote:Dat heb ik ook inderdaad, wel chill de ruimte dan, maar té rustig is ook weer kut.wrote:Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden.