Weer thuis van een leuk feestje. Leuke sets gehoord, hele avond in Lotto Arena gestaan, Adaro zeker held van de avond, kwam direct sfeer in de tent toen hij kwam, heel veel nieuwe platen en erg lekker gevarieerd! Phuture Noize en Deepack was wel lachen, Frequencerz was niet zo heel bijzonder, B-Front weer prima. En set van Radical Redemption, nondeju wat was het weer beuken
Crypsis was echt kut, geluid in de main was echt om te huilen en allemaal gare buitenlanders en geen sfeer.
Pluspunten:
- Adaro & Radical Redemption
- Bereikbaarheid en snelheid van de bars
- Fijn geluid in Lotto Arena
- Dopjes op de flesjes laten zitten, erg netjes
Paar dingen waar ik me echt gruwelijk aan gestoord heb:
- Betalen voor WC's
- Eten moest je met gewoon geld gaan afrekenen dus ik had veel te veel munten, waar slaat dat op?
- Eten was niet te vreten en moeilijk te vinden
- Fucking doolhof daar.
Verder nog de soms agressieve sfeer, waren nog geen uur binnen in Lotto of paar van die sos barries waren al kopstoten aan elkaar aan het uitdelen. En verder het vdk gehalte.. nondeju werkelijk overal waar je keek liep iedereen er zwaar vdk bij. Wat een schraal volk.
Verder nogmaals prima avond
Pluspunten:
- Adaro & Radical Redemption
- Bereikbaarheid en snelheid van de bars
- Fijn geluid in Lotto Arena
- Dopjes op de flesjes laten zitten, erg netjes
Paar dingen waar ik me echt gruwelijk aan gestoord heb:
- Betalen voor WC's
- Eten moest je met gewoon geld gaan afrekenen dus ik had veel te veel munten, waar slaat dat op?
- Eten was niet te vreten en moeilijk te vinden
- Fucking doolhof daar.
Verder nog de soms agressieve sfeer, waren nog geen uur binnen in Lotto of paar van die sos barries waren al kopstoten aan elkaar aan het uitdelen. En verder het vdk gehalte.. nondeju werkelijk overal waar je keek liep iedereen er zwaar vdk bij. Wat een schraal volk.
Verder nogmaals prima avond