Denk dat ik veel ga rondlopen als ik dit zo zie 
100% Lotto Arena dan
dus ik kan nog meewrote:https://www.booking.com/hotel/be/city-flats-antwerp-diamond.html?aid=303947;sid=5305be3e8a36c918f9396c8385154611;bn=910106208;do=login;pincode=7843;label=postbooking_mybooking
Ons hotel, met 6 man een 8 persoons-suite
Je moet gewoon lings van de stage, in het midden van het sportpaleis, op de trappen omhoog gaan tot de bovenste ring, daar is de deur naar de lotto arena!wrote:Ben er ook
Als ze VIP's beginnen weigeren in de Lotto dan gaat er iemand ampetant worden :p
kGa helaas tussen de 2 area's moeten trekken (als ik ze vind.. is altijd een doolhof daar).
Show in de main mag je gewoon niet missen..
Lol, je gaat naar een homovriendelijk hotelwrote:https://www.booking.com/hotel/be/city-flats-antwerp-diamond.html?aid=303947;sid=5305be3e8a36c918f9396c8385154611;bn=910106208;do=login;pincode=7843;label=postbooking_mybooking
Ons hotel, met 6 man een 8 persoons-suite
Dan maak ik die keus wel voor jou. JE GAAT!wrote:Ik twijfel nog steeds of ik nu zou gaan of niet..
Hmm nuja ik zie men vriendin enkel int weekend, week ervoor al hard bass, 2 weken zonder seks.. das wat veelwrote:Dan maak ik die keus wel voor jou. JE GAAT!wrote:Ik twijfel nog steeds of ik nu zou gaan of niet..
Dan gaat ze toch gewoon mee naar Reverze?wrote:Hmm nuja ik zie men vriendin enkel int weekend, week ervoor al hard bass, 2 weken zonder seks.. das wat veelwrote:Dan maak ik die keus wel voor jou. JE GAAT!wrote:Ik twijfel nog steeds of ik nu zou gaan of niet..
Seks op reverze?wrote:Dan gaat ze toch gewoon mee naar Reverze?wrote: Hmm nuja ik zie men vriendin enkel int weekend, week ervoor al hard bass, 2 weken zonder seks.. das wat veel
Ga je maar extra weekend met je rechter hand spelenwrote:Hmm nuja ik zie men vriendin enkel int weekend, week ervoor al hard bass, 2 weken zonder seks.. das wat veelwrote:Dan maak ik die keus wel voor jou. JE GAAT!wrote:Ik twijfel nog steeds of ik nu zou gaan of niet..
Ik had het niet over de seks, maar bedoelde dat hij haar dan wel ziet in het weekend, maar goed seks op Reverze is ook een optie nu je het zegt!wrote:Seks op reverze?wrote:Dan gaat ze toch gewoon mee naar Reverze?wrote: Hmm nuja ik zie men vriendin enkel int weekend, week ervoor al hard bass, 2 weken zonder seks.. das wat veel
Leuke relatiewrote:Nou, is kut he. Ik kan ook altijd alleen seks in het weekend hebben. Als er dan wat te doen is sukt dat soms wel. Maar dan regelen we met 2 gewoon een momentje waarop we gwn even een uurtje naar mij thuis rijden 'om iets op te halen'
Zo, dát verklaart veelwrote:Nou, is kut he. Ik kan ook altijd alleen seks in het weekend hebben. Als er dan wat te doen is sukt dat soms wel. Maar dan regelen we met 2 gewoon een momentje waarop we gwn even een uurtje naar mij thuis rijden 'om iets op te halen'
Ga je maar extra weekend met je rechter hand spelenwrote:
Neej joh, We slapen wel elk weekend samen. het was eig eerder vroeger zo toen ze nog niet elk weekend bleef slapen, ondertussen wen je er wel aanwrote:Leuke relatiewrote:Nou, is kut he. Ik kan ook altijd alleen seks in het weekend hebben. Als er dan wat te doen is sukt dat soms wel. Maar dan regelen we met 2 gewoon een momentje waarop we gwn even een uurtje naar mij thuis rijden 'om iets op te halen'
Een uurtje heen gaan om vol te gassen om elkaar dan weer een week niet te zien