In de hoop op een vrolijke kerst en een goede februari maand, heb ik een brief naar de Noordpool gestuurd:
Beste Kerstman,
Ik weet dat ik afgelopen jaar niet zo heel erg lief ben geweest. M'n schoolresultaten zijn niet opperbest, maar dat heeft een verklaring. De afgelopen 2 jaar heb ik weinig tot geen school gehad, dus ik moest dit jaar weer leren om te leren. Gelukkig ging het in de tweede toetsperiode beter. Daarom denk ik dat ik toch wel verbetering heb laten zien zo tegen het eind van het jaar.
Ook heb ik dit jaar teveel geld uit gegeven, terwijl er te weinig geld binnen kwam. Dat is mede te danken aan mijn feestinstelling, maar ja, je leeft maar één keer hé. In 2011 zal ik wat beter op mijn centjes letten en ik beloof dat ik ook een baantje ga zoeken, om het verloren geld weer terug te verdienen en daarvan zal ik ook wat aan de kant zetten voor later.
Dus zoals u ziet, toon ik al verbetering voor het nieuwe jaar en daarom doe ik ook een oproep aan u. Sinterklaas heeft mij dit jaar al overgeslagen, dus u bent mijn laatste hoop. Kunt u alstublieft ervoor zorgen dat ik een kaartje voor Reverze 2011 krijg? Ik zal volgend jaar mijn stinkende best doen om lief te zijn en ik zou u daarbij eeuwig dankbaar zijn.
Liefs,
Christian