Dak eraf vanaaf mannen...
Mol, beter zet je er een spalkje om en ben je er bij ja!
Mol, beter zet je er een spalkje om en ben je er bij ja!
Toppertje van me. Maar dit shirt van mij heeft wel een gay tintjewrote:Ik een fel blauw t-shirt met een zilver skeletekop eropTot zo lieverds
Dat dus.wrote:opzich prima vermaalktatroxx draaide de beste set van de avond xD frontliner was hitjesparade, en zatox draaide ltbk
![]()
daarna nog even bass-b uitgelachenwat was dat slecht zeg xD
maar wel dik om die hardtraxx pipo's een keer te meetenwrote:Dat dus.wrote:opzich prima vermaalktatroxx draaide de beste set van de avond xD frontliner was hitjesparade, en zatox draaide ltbk
![]()
daarna nog even bass-b uitgelachenwat was dat slecht zeg xD
A-Troxx is een m... ownee dat mocht ik niet zeggenLeuk voor een keer dit feestje maar niks gemsit als je er niet was
Hmmm, dit heb ik gemist denk ik...wrote:A-Troxx is een m...
over een maandwrote:Wanneer is de volgende keer hs in HP?
Nog niet bekend, maar Zatox viel me tegenwrote:Wanneer is de volgende keer hs in HP?
Hahaha, tussen al die boerenworst door liep er wel 4 of 5 jawrote:Hmmm, dit heb ik gemist denk ik...wrote:A-Troxx is een m...
Was leuk om jullie te ontmoeten gasten!
Heb me goed vermaakt, en er waren mooie dames!!!
waar atroxx ook gelijk bovenop zat xD ik hou van praten, hou jij niet van praten? ja ik hou echt vran praten?wrote:Hahaha, tussen al die boerenworst door liep er wel 4 of 5 jawrote:Hmmm, dit heb ik gemist denk ik...wrote:A-Troxx is een m...
Was leuk om jullie te ontmoeten gasten!
Heb me goed vermaakt, en er waren mooie dames!!!
WTF paalzitten?wrote:Die gast is een lopende spraakwaterval, prachtig
![]()
Heeft er nog iemand aan paalzitten gedaan Tom?
wat ik nog wel weet is dat ik volgende week naar defqon gawrote:xD Misschien dat Tom nog weet wat ik bedoel hahaha
Mpet je maar sportschoentjes aan doen als je gaat stampenwrote:Leg dat maar even uit.
Oja ik heb een blaar onder mn voet