Dualdriven is echt wel fijn!
Weet exact welk publiek hij heeft en wat hij moet draaien om ze gek te krijgen
Weet exact welk publiek hij heeft en wat hij moet draaien om ze gek te krijgen
Ik wel iigwrote:Denk dat ze daar meer expirimental gaan draaien ofzo?wrote:Wat voor soort muziek moet ik me bij de 'future' zaal voorstellen? want ik ben niet echt bekend met de namen die daar staan...
Zeg je boeking af en kom ook gezellig naar Loudness..wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
Slechte zaak..wrote:Hier aanwezig ipv Loudness
Excuus!wrote:Slechte zaak..wrote:Hier aanwezig ipv Loudness
wrote:Miss ook hier aanwezig ipv Loudness
Dat maakt weer een hoop goed, haha!wrote:Excuus!wrote:Slechte zaak..wrote:Hier aanwezig ipv Loudnessuiteindelijk was dit beter. Volgende Loudness ben ik er weer bij
wrote:Zeg je boeking af en kom ook gezellig naar Loudness..wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
Loudness is veel coolerwrote:wrote:Zeg je boeking af en kom ook gezellig naar Loudness..wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
![]()
Doe maar niet
en waarom deze commentaar nou weer danwrote:Stephanie vs Anagenetic? Dat wordt nog wat.
Omdat ik vind dat jij over het algemeen een heel stuk harder draait dan Stephanie, dus dan worden het waarschijnlijk vanaf jou kant een hoop harde platen en vanaf haar kant een hele hoop softe TNT meuk. Maar ja, misschien pakt het ook wel goed uit.wrote:en waarom deze commentaar nou weer danwrote:Stephanie vs Anagenetic? Dat wordt nog wat.?
gaat ook zeker wel knallen! ieder op zijn eigen manier toch?!
Aanwezig hoor!wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
Snap jij het leven wel.. (no offense tegen de Reset bezoekers..wrote:Aanwezig hoor!wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
Haha ja dat snap ik zeker wel!wrote:Snap jij het leven wel.. (no offense tegen de Reset bezoekers..wrote:Aanwezig hoor!wrote:Volgens mij gaan de meeste mensen hier naar Loudnessmaar zijn er nog hardtraxx lui die naar reset gaan ? Ik heb er zin in iig
)