Thankswrote:was leuk vannachtthera
ik had geen drugs op
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Uhm, ik hoorde van een maat dat Headhunterz rauw eindigde en zelfs Sleepwalker erop smeet? Is dit gelul of is het serieus zo?
En ook Salamandra en op t eind ook nog wat nice hardcore dingen, dus dat was zeker prima aan te horen 
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
dat zou wel 'against all odds' zijnwrote:Uhm, ik hoorde van een maat dat Headhunterz rauw eindigde en zelfs Sleepwalker erop smeet? Is dit gelul of is het serieus zo?
ben benieuwd of dat echt gebeurt is
hij sloot goed hard af hoor! 
angerfist - jieha
nosferatu - i will have that power
b-front - inner creativity ook nog volgesmij
angerfist - jieha
Noooh wat een held!wrote:hij sloot goed hard af hoor!
angerfist - jieha
Was zelf bij Loudness, dus had ook niks te klagen
Word ik nou 'getrolled' of draaide hij echt wel harde nummers?
Mooi dat hij eens zijn eigen vanuit een andere hoek kan laten tonen dan, kan hij wel gebruiken na zijn dipje in populariteit op het thuisfrontwrote:hij sloot goed hard af hoor!
angerfist - jieha
Ja inderdaad. Wel leuk dat ie platen van B-Front draait, had ik echt niet verwacht.wrote:Mooi dat hij eens zijn eigen vanuit een andere hoek kan laten tonen dan, kan hij wel gebruiken na zijn dipje in populariteit op het thuisfrontwrote:hij sloot goed hard af hoor!
angerfist - jieha
Die draait ie wel vaker! Goede zaak al zeg ik het zelf!wrote:En ook Salamandra en op t eind ook nog wat nice hardcore dingen, dus dat was zeker prima aan te horen
Het was een leuk feestje
De avond ging in een zucht voorbij. Helaas hoorde ik wel bij het irritante volk zoals hier genoemd werd
alleen liep ik niet rond maar ging ik non-stop los zegmaar
Helaas heb ik PP wel moeten missen omdat ik een pauze moest nemen door mijn rug die ik zaterdag op het werk te zwaar had belast.
Wel ontzettend klote dat Day-Mar al om 5 uur stopte :S ik was net 5 min aan het losgaan daar stopte mevrouw ineens. Heeel jammer.
Thera ging echt erg lekker
lekker afwisselend. 
Wel ontzettend klote dat Day-Mar al om 5 uur stopte :S ik was net 5 min aan het losgaan daar stopte mevrouw ineens. Heeel jammer.
Thera ging echt erg lekker
Jaaa, setje van thera was echt heerlijk!wrote:Het was een leuk feestjeDe avond ging in een zucht voorbij. Helaas hoorde ik wel bij het irritante volk zoals hier genoemd werd
alleen liep ik niet rond maar ging ik non-stop los zegmaar
Helaas heb ik PP wel moeten missen omdat ik een pauze moest nemen door mijn rug die ik zaterdag op het werk te zwaar had belast.
Thera ging echt erg lekkerlekker afwisselend.
Heb het laatste deel v/d avond nog lekker met m staan kletsen
Haha nooouwrote:Daar mag je wel roken
Vriend vn me is 2 keer in 5 minutne door dezelfde security gepakt met roken haha.
MAn wat was dat grappig zeg!
Kerel was vol uit se stekker snapte er niks meer van.
Vond het wel nice van die security dat hij hem nog een kans gaf. Bij de 3e keer mocht ie oprotten
damn die aftermovie doet me herinneren dat er gewoon kapot veel chicks waren
nog nooit een feest meegemaakt waar het gewoon 50/50 was bijna :O Wist soms gewoon niet waar ik moest kijken
Nummer van de aftermovie is ook zeer nice trouwens
Ja dat viel mij ook gelijk al op!wrote:damn die aftermovie doet me herinneren dat er gewoon kapot veel chicks warennog nooit een feest meegemaakt waar het gewoon 50/50 was bijna :O Wist soms gewoon niet waar ik moest kijken
![]()
Ik werd ook redelijk veel geflirt, iets wat ik ooit niet echt vaak mee maak @ feesten
Dat klopt zekerwrote:Ja dat viel mij ook gelijk al op!wrote:damn die aftermovie doet me herinneren dat er gewoon kapot veel chicks warennog nooit een feest meegemaakt waar het gewoon 50/50 was bijna :O Wist soms gewoon niet waar ik moest kijken
![]()
Ik werd ook redelijk veel geflirt, iets wat ik ooit niet echt vaak mee maak @ feesten
Who was there
Nobody has said they're going yet.