Past

Remember, mei 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ken early alleen van laaaaaag tempo als opener van feesten wanneer het geluid niet voluit staat. Altijd zonde vind ik.

Ben benieuwd hoe leuk een heel feest wordt :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
De Qlubtempo parade op de Feestfabriek vond ik echt geniaal.

Die drive van die reversed bass zorgt er voor dat je nauwelijks stil kan staan. :loving:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
dawasiknie wrote:Ik ken early alleen van laaaaaag tempo als opener van feesten wanneer het geluid niet voluit staat. Altijd zonde vind ik.

Ben benieuwd hoe leuk een heel feest wordt :)
Als het geluid goed wordt gecompenceert in de 010 wilt het misschien nog wel redelijk klinken ;)
Donateur
last seen Mar 2017
Ze moeten uitkijken dat ze de laag niet té ver open hebben staan want anders wordt het heel de nacht alleen maar bass :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
En zo niet, dan maar weer achteraan staan helaas om tenminste de hoge tonen te horen :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ben benieuwd naar de line-up..
Donateur
last seen Mar 2017
Tel wrote:En zo niet, dan maar weer achteraan staan helaas om tenminste de hoge tonen te horen :P
Gewoon met je kop tussen de speakers dan hoor je altijd wel wat :cool: :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Als ik iemand zou willen overhalen om naar Remember te gaan, welke set of sets zou ik naar 'm moeten sturen? Oftewel, kan iemand een paar links geven naar hele sterke sets die representatief zouden zijn voor wat er op Remember gedraaid gaat worden? Kon geen sets uit Remember area op Decibel vinden helaas :(
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:Als ik iemand zou willen overhalen om naar Remember te gaan, welke set of sets zou ik naar 'm moeten sturen? Oftewel, kan iemand een paar links geven naar hele sterke sets die representatief zouden zijn voor wat er op Remember gedraaid gaat worden? Kon geen sets uit Remember area op Decibel vinden helaas :(
http://lsdb.nl/set/4225/Dana_-_Qlimax_2 ... -2001.html :drool: Althans dit vind ik 1 van de geilste sets die er zijn, al bijna 10 jaar lang mijn favoriete set! Ik hoop tenminste dat dit representatief word :$
Donateur
last seen Mar 2017
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
dawasiknie wrote:http://lsdb.nl/set/49953/Qlubtempo_Parade_-_De_Q-dance_Feestfabriek_Radio_Special__04-06-2010.html

Gewoon dit, niet te moeilijk doen :P
Vrij veel hitjes, maar ik denk dat het wel aardig representatief is.. :)
Donateur
last seen Mar 2017
Daarom zeg ik, niet te moeilijk doen :P Voor mij zijn de hitjes wel de lekkerste nummers, nog steeds.
Maar denk dat er op Remember genoeg variatie komt en ook genoeg ruimte voor onbekender spul.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Daarom zeg ik, niet te moeilijk doen :P Voor mij zijn de hitjes wel de lekkerste nummers, nog steeds.
Maar denk dat er op Remember genoeg variatie komt en ook genoeg ruimte voor onbekender spul.
Lekker van start gaan met de heerlijke hardtrance van in den beginne en dan steeds opbouwen hopelijk, dat zou voor mij een perfecte avond worden, ben echt enorm benieuwd naar wat voor lineup ze hier gaan neerzetten.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Ik hoop dat de line-up wel een beetje diepgaan is dus niet alleen maar Isaac, Pavo, Luna enz. die altijd een early set ergens verzorgen..
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Edwinn wrote:Ik hoop dat de line-up wel een beetje diepgaan is dus niet alleen maar Isaac, Pavo, Luna enz. die altijd een early set ergens verzorgen..
Ik verwacht toch echt de standaard namen een beetje, ze moeten het ook vol krijgen en deze dj's trekken nu eenmaal volk ;)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
100% aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hier zou ik ook wel heeeeeeel graag heen willen.

Wel fijn, laatste tijd steeds meer feestjes in rotterdam :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Mol wrote:100% aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:
Eindelijk weer een keer met jou los, Hysteria was namelijk gewoonweg geniaal :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Piaaa wrote:
Mol wrote:100% aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:
Eindelijk weer een keer met jou los, Hysteria was namelijk gewoonweg geniaal :love:
Ondertussen Hardbass toch ook nog Mol? :)
Donateur
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:
Edwinn wrote:Ik hoop dat de line-up wel een beetje diepgaan is dus niet alleen maar Isaac, Pavo, Luna enz. die altijd een early set ergens verzorgen..
Ik verwacht toch echt de standaard namen een beetje, ze moeten het ook vol krijgen en deze dj's trekken nu eenmaal volk ;)
Logisch, met een line-up zoals op Decibel zou ik helemaal tevreden zijn. Want wie zegt dat Pavo, Luna en Isaac geen gevarieerde set neer kunnen zetten? Ik zou zeggen bekijk hun sets van vroeger maar ;)
Donateur
last seen Nov 2014
Eerst XQ, Hardbass, Hardclassics nog inderdaad :D voelt echt alsof ik jaren geleden voor het laatst met jullie heb gefeest
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Mol wrote:Eerst XQ, Hardbass, Hardclassics nog inderdaad :D voelt echt alsof ik jaren geleden voor het laatst met jullie heb gefeest
Same here... we missen je man ;)
Laatste keer was Houseqlassics toch? Is ook alweer paar maandjes :( En voor de meeste hier nog een stuk langer
Donateur
last seen Mar 2017
HQ was de laatste keer idd.
Mol moet nog altijd revanche op mij nemen hehe :evil:
Donateur
last seen Nov 2014
Laatste was HQ inderdaad.. Die revanche moet er zeker komen! Ik was op HQ echt kapot door m'n shift :P
Donateur
last seen Mar 2017
Smoesjes :nono: Ik had er 2 voetbalwedstrijden op zitten jonge!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago