https://clashfinder.com/s/rebirth2025/? ... sjebertho1&
Kan ook gewoon zo toch?
Kan ook gewoon zo toch?
Dat weet alleen Pipa.wrote:https://clashfinder.com/s/rebirth2025/?user=SWS_SVEN&
Zie het tzt wel, kan echt niet kiezen
Denken jullie dat er nog een beetje kans is dat het zondag gewoon lekker weer gaat worden?
goeiewrote:
Wel besloten Phuture Noize 15 Years te laten schieten en naar de Early Hardstyle Bingo te gaan, want iets ouders dan Fire verwacht ik bij PN toch niet te horen.
3 buien volgens de 5 daagse per uur van Buienradar, dus valt wel mee. Die geeft 's avonds vanaf 18:30 ongeveer ook weer grote kans op droog & zonnig aan.wrote:Zo slecht wordt het zondag nou ook weer niet toch?
PN zelf zei op Insta eerder deze week dat hij een diepe duik aan het maken was in zijn discografie en tracks wil gaan draaien vanaf zijn eerste (solo)-album tot aan 2025. Doe met die info wat je wilwrote: Wel besloten Phuture Noize 15 Years te laten schieten en naar de Early Hardstyle Bingo te gaan, want iets ouders dan Fire verwacht ik bij PN toch niet te horen.
Hardstyle Classics bingo it is. Want ik zou bij PN graag eens dingen horen als:wrote:PN zelf zei op Insta eerder deze week dat hij een diepe duik aan het maken was in zijn discografie en tracks wil gaan draaien vanaf zijn eerste (solo)-album tot aan 2025. Doe met die info wat je wilwrote: Wel besloten Phuture Noize 15 Years te laten schieten en naar de Early Hardstyle Bingo te gaan, want iets ouders dan Fire verwacht ik bij PN toch niet te horen.
Ah, ja dat was ook wel erg ondiep graven geweestwrote:Was een geintje amigo, verder eens met wat je zegt idd zou mooi zijn eens een keer dat echt oude PN-spul live te horen
Heb deze altijd al live willen horen, talloze Phuture Noize sets bezocht, maar helaasThe One Lie
Hij gaat alleen zn tracks afspelen sinds hij solo is.wrote:Ik hoop zelf dan al tijden op Terrordome, Robots To The System, Level Remix, en Save Me. Wil eigenlijk zo'n beetje alles uit 2015 en 2016 wel weer een keer horen (en Liberal altijd +1, maar die heb ik inmiddels al een paar keer live mogen meemaken).
Dit was ook mooi:wrote:Ik prijs me gelukkig met het feit dat ik in die tijd nog regelmatig naar Phuture Noize (als duo) ging en toen eens een 1,5 uur durende set in de Hangar van Q-Base heb mee mogen maken.