wrote:Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ben wel benieuwd met welke internethelden ik te maken heb
Ja wil wel, heb alleen nog geen tickets maar als die binnen zijn, wil wel meeten met de rest van de GGZ hierwrote:Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Ik heb weekend maar zit in n huisje kwartiertje er vandaan.wrote:wrote:Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Hardtrax afterparty op de camping? met onze eigen muziek ipv de Silent Disco Zweetschuur
Ook nog geen tickets, maar die verkopen niet uit hoor, rest is al geboekt.wrote:Ja wil wel, heb alleen nog geen tickets maar als die binnen zijn, wil wel meeten met de rest van de GGZ hierwrote:Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Zondag spoontech 15 years set links voorwrote:Is er nog iemand die wilt meeten tijdens Rebirth?
Als het de helft zo gezellig wordt als op Reawake een paar jaar terug dan is het al geslaagd.wrote:Zowat het eerst wat mijn vriendin zei: "hey, de hardstyle bingo van ons MWAT wil ik wel heen".
Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-petwrote:Als het de helft zo gezellig wordt als op Reawake een paar jaar terug dan is het al geslaagd.wrote:Zowat het eerst wat mijn vriendin zei: "hey, de hardstyle bingo van ons MWAT wil ik wel heen".
Wait for it.wrote:Koeie de wei in!!
Niks moet, alles mag. Als je maar feest meebrengt.wrote: Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-pet. Moet die als donatie mee voor de bingooooo?
Komt 2x goed!wrote:Niks moet, alles mag. Als je maar feest meebrengt.wrote: Ik heb die gewonnen pet van je nog liggen, is toevallig een Rebirth-pet. Moet die als donatie mee voor de bingooooo?
wrote:Komt er nog een hardtraxx meeting op de zondag?
Ik vind de Blue due nu een aantal jaar op Defqon staat wel mooi zonder de palen in het midden. Ik ga er vanuit dat dat de zelfde tent is?wrote:Volgens de Rebirth podcast komt er een andere tent zonder pilaren en maken ze er ook een boilerroom van. Eigenlijk nooit problemen gehad met die mainstage tent waar altijd een gezellige sfeer hing en het geluid ook geweldig was. Bij Rebellion en afgelopen jaar Elektrum vond ik die mainstage tenten ontzettend sfeerloos dus het zou heel zonde zijn als dit nu bij Rebirth ook het geval gaat zijn.