Komen huizen voor terug, toevallig was m'n zusje gaan kijken om daar een kavel te kopen.wrote:Is beekdal gesloopt ja? Dacht dat ze wel een vervangende hal daarvoor gemaakt hadden eerlijk gezegd.wrote:Omdat de gymzaal gesloopt is wellicht?wrote:
Dat merkte ik ook al op... Heel bijzonder. Wellicht door de nieuw locatie ofzo. Snap sowieso de keuze niet om daar naartoe te gaan...
Past
REACTiVATE 2019 - The Classics Company
- Venue
- The Dome, Haaren
- Time
- – (Sun)
- Price
- €30 Early-bird // €35 Regular
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zijn inderdaad even gaan kijken, maar waren toch niet overtuigd 
Klopt, alleen dan moeten ze tijdens de bouw wel rekening houden met de benodigde nooddeurenwrote:Is beekdal gesloopt ja? Dacht dat ze wel een vervangende hal daarvoor gemaakt hadden eerlijk gezegd.wrote:Omdat de gymzaal gesloopt is wellicht?wrote:
Dat merkte ik ook al op... Heel bijzonder. Wellicht door de nieuw locatie ofzo. Snap sowieso de keuze niet om daar naartoe te gaan...
*flashback naar de keer dat je Ramon zijn vriendin lastig viel op zoek naar een homo-ontmoetingsplek en je je sokken en strap-on vergeten was.*wrote:Zijn inderdaad even gaan kijken, maar waren toch niet overtuigd
Deze keer samen met je begeleidster op zoek naar een woning voor je begeleid wonen?
Aah, kunnen jullie niet aanschuiven aan de onderhandel tafel over het bestemmingsplan?wrote:Klopt, alleen dan moeten ze tijdens de bouw wel rekening houden met de benodigde nooddeuren
Hahahah, ze weet niet dat ik op internet zit dus ik weet niet hoelang ik........
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Who was there
Nobody has said they're going yet.