Alles van geck-o is leuk
Last edited by Henk-Jan on , edited 1 time in total.
Zijn bestewrote:wrote:Forces of the Universe![]()
![]()
Die plaat is zoooo dik!
Ik maak nergens de suggestie dat het een feit is, dus ik hoef het helemaal niet zo te stellen als jij zegtwrote:Jij vindt het zijn beste, nu wel consequent blijven he.
Ik zou het zelf ook doen. Maarja, dat is dan mijn smaakwrote:Verkies je nu serieus Geck-O boven Juul? Ga je schamen!wrote:Oef balen Juul, wil Geck-O toch wel erg graag live meemaken
Als ik jou was zou ik naar Black Sunrise gaan..wrote:Ik zou het zelf ook doen. Maarja, dat is dan mijn smaak
Waarschijnlijk ook het enige nummer dat je kent.wrote:Enige leuke track is 2-1.... Dus zo moeilijk zal t niet zijn.
wrote:even een kijkje nemen bij Black Sunrise.
Goeie instellingwrote:Mocht ik gaan, lekker bij Juul afsluiten. Geck-O kan me gestolen worden.
Eigenlijk wel, maar ik respecteer ieders keuze hierinwrote:Verkies je nu serieus Geck-O boven Juul? Ga je schamen!wrote:Oef balen Juul, wil Geck-O toch wel erg graag live meemaken
wrote:Als ik jou was zou ik naar Black Sunrise gaan..wrote:Ik zou het zelf ook doen. Maarja, dat is dan mijn smaak
wrote:Nu kom ik ook nog in de problemen bij Sjuultjuh. Maar goed, over 2 weken maken we het wel weer goed bij Loudness. Dan kom ik wel kijken Rik!
De eerste 20 minuten sta ik zoiezo bij je, daarna zie ik het welwrote:Eigenlijk wel, maar ik respecteer ieders keuze hierinwrote:Verkies je nu serieus Geck-O boven Juul? Ga je schamen!wrote:Oef balen Juul, wil Geck-O toch wel erg graag live meemaken
Vet, zou leuk zijnwrote: De eerste 20 minuten sta ik zoiezo bij je, daarna zie ik het wel
Ja doe dat maarwrote:kan ik Juultje ook ff supporten
En net op het juiste moment komt Movement nog even uitwrote:Toch aanwezig dankzij Jesse, echt top.Oh en Julian, draai The Machine - Place Of Terror maar effe dan hehe.
wrote:Toch aanwezig dankzij Jesse, echt top.Oh en Julian, draai The Machine - Place Of Terror maar effe dan hehe.
After?? Hier begint het feest pas echt manwrote:Hier ook aanwezig, leuke after van Rebirth
Kan mooi eerst langs Sneekwrote:Lekker in de chillbanken zitten van 4 tot 5, omdat ik daarna nog terug moet rijden naar Kampen City.
Dacht het dus ook...wrote:Kan mooi eerst langs Sneekwrote:Lekker in de chillbanken zitten van 4 tot 5, omdat ik daarna nog terug moet rijden naar Kampen City.![]()