Weekje en dan lekker dansenn

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!
wrote:Weekje en dan lekker dansenn![]()
Samen dansjes doen?wrote:Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!
Godverdomme eindelijk aanwezig godverdomme. zin in.
Ha, jij ook alwrote:Zeer grote kans dat ik ook aanwezig ben. Verjaardagje vieren!
T
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Nog even de werkweek overleven en dan lekker dansjes maken
En eerst lekker eten in Amsterdam voor Nemesyz birthday 
Moet je toch eens voordoen hoe je dansjes maakt, persoonlijk lukt het me alleen maar om ze uit te voeren 
Tessa maakt dansjes, dat wil jij niet weten.wrote:Moet je toch eens voordoen hoe je dansjes maakt, persoonlijk lukt het me alleen maar om ze uit te voeren
Lijkt me echt gaaf om hier een keer heen te gaan, misschien de volgende editie aanwezig dus 
G
ohja ik ben er ook bij
DJ Rik
Donnie Darko
Acti
Singular
Geck-e
Alex kidd
Zo ga ik het denk ik maar doen dan
Donnie Darko
Acti
Singular
Geck-e
Alex kidd
Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize
Precies ditwrote:DJ Rik
Donnie Darko
Acti
Singular
Geck-e
Alex kidd
P
Artist
153 posts member since 2011
last seen Jul 2024
Yessir! Alleen even voor de duidelijk ik doe alleen de producties.wrote:Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn want we hebben zelf een gig.
Have fun iedereen!
A
wrote:Yessir! Alleen even voor de duidelijk ik doe alleen de producties.wrote:Vooral zin in Rik, ACTI, Geck-e, Eyoung en S1ngular. Voor de duidelijkheid, S1ngular = 50% Phuture Noize
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn want we hebben zelf een gig.
Have fun iedereen!
Hoi
Hier zou een Hardtraxx meeting wel op de plaats zijn. 
Nee joh, Westerunie is klein zat. Loop 2 rondjes en je hebt onderhand iedereen gezien 
Waar is die 2de zaal eigenlijk?
Ben al een aantal keer in Westerunie geweest, nooit geweten dat er meerdere ruimtes waren.
Oh en ik ben ook aanwezig. heb er zin in! Eindelijk een keer eyoung horen draaien.
Ben al een aantal keer in Westerunie geweest, nooit geweten dat er meerdere ruimtes waren.
Oh en ik ben ook aanwezig. heb er zin in! Eindelijk een keer eyoung horen draaien.
G
hardtraxx meetings zijn zooo 2 jaar geleden - toen hardtraxx nog leuk en gezellig was -wrote:Hier zou een Hardtraxx meeting wel op de plaats zijn.
Who was there
Nobody has said they're going yet.