Gelukkig, ik twijfelde even.wrote:maar liefsts 8 nieuwe tracks :O ja het is echt waar
Goede conclusie jawrote:bijna alles was een mashup of edit dus dit was gewoon hardstyle van de hoogste kwaliteit!
Gelukkig, ik twijfelde even.wrote:maar liefsts 8 nieuwe tracks :O ja het is echt waar
Goede conclusie jawrote:bijna alles was een mashup of edit dus dit was gewoon hardstyle van de hoogste kwaliteit!
150 euro waard ?wrote:t viel me best mee qua muziek, paar echte pareltjes werden gedraaid (hollow, ubermench, freakz at night)![]()
de locatie was wel echt geweldig, hele mooie lampjes, goed geluid, niet te hard niet te zacht, drinken niet extreem duur vergeleken met andere feesten gelukkig, drukte viel me ook wel mee
kortom, best een aardig feestje
misschienwrote:150 euro waard ?wrote:t viel me best mee qua muziek, paar echte pareltjes werden gedraaid (hollow, ubermench, freakz at night)![]()
de locatie was wel echt geweldig, hele mooie lampjes, goed geluid, niet te hard niet te zacht, drinken niet extreem duur vergeleken met andere feesten gelukkig, drukte viel me ook wel mee
kortom, best een aardig feestje
View on YouTubewrote: Vooral dat laatste of voorlaatste nummer vind ik echt goddelijk ( met dat opera stuk in) ondertussen al een paar gehoord maar nergens on
Art of fighters - Oh my Sun sowiesowrote: Vooral dat laatste of voorlaatste nummer vind ik echt goddelijk ( met dat opera stuk in) ondertussen al een paar gehoord maar nergens online te vinden.. Al een paar keer horen draaien door Thera of kan dat mss net iets een andere versie zijn?
+++ beste stage ooit?
oo maj suhnwrote:hoe spel je oh my sun?
ja heb geen probleem met variatiewrote:Gelukkig, ik twijfelde even.wrote:maar liefsts 8 nieuwe tracks :O ja het is echt waar
wrote:Is het Art of Fighters met Oh My sun misschien?
Godverdomme wat grappig
wrote:ik denk dat het oh my sun is, weet niet zeker hoor
wrote:Is het misschien Oh My Sun??
wrote:Art of fighters- oh my sun?
wrote: Art of fighters - Oh my Sun sowieso
wrote:Art of fighters- oh my sun?
Nee het is Oh My Sun, niet Oh My God.wrote:wrote:Is het Art of Fighters met Oh My sun misschien?
Godverdomme wat grappigwrote:ik denk dat het oh my sun is, weet niet zeker hoorwrote:Is het misschien Oh My Sun??wrote:Art of fighters- oh my sun?wrote: Art of fighters - Oh my Sun sowiesowrote:Art of fighters- oh my sun?
Oh my God dit is emhaha bedankt!
wat een prachtige chaos haha, dit is toch qua show het beste wat er is, kan Hardbass de afgelopen jaren nooit tegen op...
Vraag me nu toch af waar ik op dit moment was..wrote:wat een prachtige chaos haha, dit is toch qua show het beste wat er is, kan Hardbass de afgelopen jaren nooit tegen op...
Is dat dragen van maskers nou nog steeds niet voorbij?
De 'show' gedurende de sets heb ik wel gezien ja, die was ook erg vet. Alleen met de intro's miste ik het showelement, het verhaal zeg maar.
Mee eens, nu waren het meer wat losse bijzondere woordjes.wrote:De 'show' gedurende de sets heb ik wel gezien ja, die was ook erg vet. Alleen met de intro's miste ik het showelement, het verhaal zeg maar.
Art of Fighters - Oh my sunwrote:Vooral dat laatste of voorlaatste nummer vind ik echt goddelijk ( met dat opera stuk in) ondertussen al een paar gehoord maar nergens on