Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Syztrax wrote:
bloemkool wrote:
Syztrax wrote: reden om te gaan voor mij dit, lijkt me wel grappig
Ik ga toch liever voor de muziek hoor :P
ik ga eigenlijk meer om er een keer geweest te zijn, de meeste mainstream namen vallen me gelukkig nog mee, de hardcore act is ook wel vet, de raw namen vallen me wat tegen, g4h is opzich niet slecht maar ik ken dat setje al wel, alpha2 ben ik normaal gesproken niet zo'n fan van maar ik heb goede hoop dat ze een beetje een a2 setje neerzetten met een paar e-force platen enzo
en als dit tegenvalt wordt het gewoon 1 keer en nooit weer
Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
bloemkool wrote: Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijt
heel het setje is voorspelbaar
B
Syztrax wrote:
bloemkool wrote: Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijt
heel het setje is voorspelbaar
Jup
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! :cool:
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 days ago
dennisje030 wrote:Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! :cool:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
dennisje030 wrote:Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! :cool:
+1. Ik heb er zin in :D
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Syztrax wrote:
ErikZ wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren. :P
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Qlown wrote:
Syztrax wrote:
ErikZ wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren. :P
denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Syztrax wrote: denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.

2 jaar geleden, volgens mij, zag het er nog wel leuk uit
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Basshunterzz wrote:
Syztrax wrote: denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.

Die No Way Back site was ziek!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Vaassenaar wrote:
Basshunterzz wrote:

Die No Way Back site was ziek!
Dat mis ik een beetje de laatste jaren. Neem Defqon, afgelopen editie was het op line-up klikken en daar stond meteen de line-up zonder de interactie als voorgaande jaren, wat ik toch leuker vond
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Site boeit me vrij weinig, heb liever dat ze het geld in het feest steken dan in een website.
Nu kan ik er natuurlijk niet omheen dat de no way back site modder vet is.
H
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2012
is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hardstyle990 wrote:is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
:')

Waarom zou je dat willen haha

Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
hardstyle990 wrote:is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
http://store.q-dance.nl/en/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
pecola-tje wrote:
:')

Waarom zou je dat willen haha

Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.
Waarom niet?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Wat moet je met een Qlimax 2013 shirt als je er zelf niet eens geweest bent?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Aantrekken?

En misschien wil die wel Q-Dance kleding.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Daveytl wrote:Aantrekken?

En misschien wil die wel Q-Dance kleding.
Voor Q-Dance kleding zou ik niet langsgaan op Qlimax, maar t gewoon via de site bestellen :P
En ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in merchandise van een bepaalde editie van een feest als ik er zelf niet geweest ben. Maar dat is mijn mening.

De enige merchandise die ik me zou kunnen bedenken is de CD, maar ik denk niet dat hij daarop doelt.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Raven wrote:Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje
Ja maar ging je die op Qlimax halen? :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Als je toch naast de Gelrebak woont. :P
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Zoek nog een kaartje... ergens met 150 euro moeten we er wel komen toch?

:corn:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
De grap is nu wel gemaakt jongetje.
Hardtraxxer
87 posts member since 2013
last seen Jun 2017
ik zag op de facebook van Alpha Twins dat ze de studio in gingen met Frequencerz voor Qlimax.. zouden ze dan toch als suprise act komen okal draaien ze op Dedicted?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago