Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.wrote:ik ga eigenlijk meer om er een keer geweest te zijn, de meeste mainstream namen vallen me gelukkig nog mee, de hardcore act is ook wel vet, de raw namen vallen me wat tegen, g4h is opzich niet slecht maar ik ken dat setje al wel, alpha2 ben ik normaal gesproken niet zo'n fan van maar ik heb goede hoop dat ze een beetje een a2 setje neerzetten met een paar e-force platen enzowrote:Ik ga toch liever voor de muziek hoorwrote: reden om te gaan voor mij dit, lijkt me wel grappig
en als dit tegenvalt wordt het gewoon 1 keer en nooit weer
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijtwrote: Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
heel het setje is voorspelbaar
B
Jupwrote:en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijtwrote: Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
heel het setje is voorspelbaar
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! 
wrote:Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
+1. Ik heb er zin inwrote:Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren.wrote:tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\wrote:Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren.wrote:tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.wrote: denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
2 jaar geleden, volgens mij, zag het er nog wel leuk uit
Die No Way Back site was ziek!wrote:Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.wrote: denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Dat mis ik een beetje de laatste jaren. Neem Defqon, afgelopen editie was het op line-up klikken en daar stond meteen de line-up zonder de interactie als voorgaande jaren, wat ik toch leuker vondwrote:Die No Way Back site was ziek!wrote:Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.wrote: denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
Site boeit me vrij weinig, heb liever dat ze het geld in het feest steken dan in een website.
Nu kan ik er natuurlijk niet omheen dat de no way back site modder vet is.
Nu kan ik er natuurlijk niet omheen dat de no way back site modder vet is.
H
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2012
is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
:')wrote:is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
Waarom zou je dat willen haha
Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.
http://store.q-dance.nl/en/wrote:is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
Waarom niet?wrote::')wrote:is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
Waarom zou je dat willen haha
Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.
Wat moet je met een Qlimax 2013 shirt als je er zelf niet eens geweest bent?
Aantrekken?
En misschien wil die wel Q-Dance kleding.
Voor Q-Dance kleding zou ik niet langsgaan op Qlimax, maar t gewoon via de site bestellenwrote:Aantrekken?
En ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in merchandise van een bepaalde editie van een feest als ik er zelf niet geweest ben. Maar dat is mijn mening.
De enige merchandise die ik me zou kunnen bedenken is de CD, maar ik denk niet dat hij daarop doelt.
Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje
Ja maar ging je die op Qlimax halen?wrote:Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje
Als je toch naast de Gelrebak woont. 
Zoek nog een kaartje... ergens met 150 euro moeten we er wel komen toch?

De grap is nu wel gemaakt jongetje.
Who was there
Nobody has said they're going yet.