Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Denk dat AoF hun langzame trackjes gaan draaien, en dat er weinig Mad Dog langs zal komen. Hooguit z´n TiH spul en zn nieuwste.

Waarschijnlijk aanwezig, eerste keer :) .
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Broken Balance wrote:Denk dat AoF hun langzame trackjes gaan draaien, en dat er weinig Mad Dog langs zal komen. Hooguit z´n TiH spul en zn nieuwste.

Waarschijnlijk aanwezig, eerste keer :) .
Mad Dog heeft een album te promoten :P Denk dat je de meeste tracks daarvan moet verwachten
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Lijkt me sterk dat er langer dan een uur hardcore komt, dus er zal vast nog wel een surprise act komen. :)
Hierbij denk ik aan Headhunterz die op facebook zelf een evenement had aangemaakt al, maar meteen daarna weer verwijderde.
Ook kan ik me niet voorstellen dat Frequencerz er niet staan, dus die verwacht ik ook wel..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
pecola-tje wrote:Lijkt me sterk dat er langer dan een uur hardcore komt, dus er zal vast nog wel een surprise act komen. :)
Hierbij denk ik aan Headhunterz die op facebook zelf een evenement had aangemaakt al, maar meteen daarna weer verwijderde.
Ook kan ik me niet voorstellen dat Frequencerz er niet staan, dus die verwacht ik ook wel..
Frequencerz hebben die dag al twee gigs, zou ik niet op rekenen. Sowieso.. rekenen op een bepaalde surprise act zou ik niet te veel doen, kan alleen maar teleurstellen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 24 days ago
pecola-tje wrote:Hierbij denk ik aan Headhunterz die op facebook zelf een evenement had aangemaakt al, maar meteen daarna weer verwijderde.
Dat was gephotoshopt :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Oh begrijp me niet verkeerd, zelfs zonder surprise acts ben ik al gewoon tevreden met de line-up! ;)
D
Hardtraxxer
80 posts member since 2013
last seen Mar 2016
Nog meer 3 weekjes :love:
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Mag je tijdens qlimax eigelijk de tribunes op?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
bobvdvalk wrote:Mag je tijdens qlimax eigelijk de tribunes op?
ja dat mag, een groot deel wordt omgebouwd tot grote decks waar je op kan staan en een deel zijn gewoon de stoelen.
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Ultraterrorloudsound wrote:
bobvdvalk wrote:Mag je tijdens qlimax eigelijk de tribunes op?
ja dat mag, een groot deel wordt omgebouwd tot grote decks waar je op kan staan en een deel zijn gewoon de stoelen.
Beterrr
A
lekker spaceng met de andere buitelanders :corn:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
Die werden vorig jaar ook niet bekend gemaakt tot de avond zelf, althans dat was de bedoeling waarschijnlijk
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
ErikZ wrote:Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Syztrax wrote:
tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
Dan word het nog druk, hoeveel hardstyle DJ's zijn er?
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Basshunterzz wrote:
Syztrax wrote:
tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan maar wel op zullen treden surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
Dan word het nog druk, hoeveel hardstyle DJ's zijn er?
beter?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Syztrax wrote:
ik sta niet in de line-up
ben ik nu een verassing? :corn:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
AniThing wrote:
Syztrax wrote:
Spannend! Toch maar even via Marktplaats een kaartje kopen!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
zou dat maar snel doe ja :woot:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
AniThing wrote:zou dat maar snel doe ja :woot:
:D
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
hoebedoelje wrote:
AniThing wrote:zou dat maar snel doe ja :woot:
:D
Als je nu nog een kaartje moet kopen dan ben je veel geld kwijt hoor, ongeveer zo'n €.... na laat maar
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
AniThing wrote:
Toen jij veraste, was je toen verrast?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
The Skribbler wrote:
AniThing wrote:

nee kreeg toen letterlijk zo heet dat ik echt veraste :$
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
AniThing wrote:
The Skribbler wrote:
AniThing wrote:

nee kreeg toen letterlijk zo heet dat ik echt veraste :$
haha
S
Lyst wrote:Al ben je mainstream fan, ik kan me niet voorstellen dat je als muziekliefhebber graag alle overspeelde hitjes wilt horen van alle overboekte acts van afgelopen jaar in combinatie met matig mixwerk en totaal niet creatieve overige trackkeuzes.
Hoi Lyst

Ten eerste draaien de populaire hardstyle acts meerdere keren per weekend, dat geeft dus 500 keer per jaar. Er is niet voor elk setje een hele nieuwe bak platen klaar hoor. Ze draaien overal ter wereld en ik ben er zeker van dat je niet elk weekend alle grote namen aan het werk ziet. Je ziet vele van deze dj's een aantal keer per jaar, en dan hoor je vast wel eens een paar platen die je in zijn vorige sets ook gehoord hebt. Als mensen deze platen leuk vinden is dat hun mening toch.
En deze 'hitjes' maken het publiek juist blij, daarom worden ze gedraaid, anders waren het geen hitjes...

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago