Bron?wrote:TBY staat er sowieso.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
e-force en RR zijn ook best groot hoorwrote:Ga nou laar gewoon van de grote artiesten uitwrote:e-force en RR mogen van mij ook wel een keer komen, hoop wel zoizo op adarowrote: DP begint anders best in die richting te gaan door zijn Unleashed podcasts, zo me niet eens verbazen als hij er stond. Als HC act gok ik zelf op Nosferatu. Verder vast wat van de namen die nu op het Q-Dance label releasen.
RR is wel een grote kerel inderdaad, maar E-Force if niet groter dan gemiddeld volgens mij...wrote: e-force en RR zijn ook best groot hoor
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
gaat over hoe groot ze zijn qua muziekwrote:RR is wel een grote kerel inderdaad, maar E-Force if niet groter dan gemiddeld volgens mij...wrote: e-force en RR zijn ook best groot hoor
anders zou ik wil titan of wavolizer zeggen ofzo
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
hap
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Denk dat Bas Oskom wel de grootste (lees: langste) is.wrote:gaat over hoe groot ze zijn qua muziekwrote:RR is wel een grote kerel inderdaad, maar E-Force if niet groter dan gemiddeld volgens mij...wrote: e-force en RR zijn ook best groot hoor![]()
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Heerlijkwrote:gaat over hoe groot ze zijn qua muziekwrote:RR is wel een grote kerel inderdaad, maar E-Force if niet groter dan gemiddeld volgens mij...wrote: e-force en RR zijn ook best groot hoor![]()
Als ik kaartjes kan krijgen wil ik wel gaan, is toch wel een bijzonder feestje
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Misschien wel aanwezig, wil het hele gebeuren wel eens meemaken.
Denk dat er een reële kans is dat Geck-e mag openen.
Lineup zal wel zoiets worden:
Geck-e
Atmozfears
Headhunterz
Coone
Code Black
Noisecontrollers
Ran-d
Frequencerz
Endymion
Denk dat er een reële kans is dat Geck-e mag openen.
Lineup zal wel zoiets worden:
Geck-e
Atmozfears
Headhunterz
Coone
Code Black
Noisecontrollers
Ran-d
Frequencerz
Endymion
N
Mwa, hij heeft er pas 13 keer gestaan in de laatste 12 jaar.wrote:Bron?wrote:TBY staat er sowieso.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Wildstylez tweette laatst dat hij groot nieuws had enzo, heb het gevoel dat hij het 'duistere' anthem gaat maken
Ik ben er waarschijnlijk weer bij dit jaar. Vorig jaar prima vermaakt, dus zaterdag maar even kaartjes halen 
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hoeft van mij niet eens heel duister te zijn, als er maar een typische Qlimax sfeer in zit. Als er een melodie in zit zoals A Lost World dan kan het een mooi anthem worden.wrote:Wildstylez tweette laatst dat hij groot nieuws had enzo, heb het gevoel dat hij het 'duistere' anthem gaat maken
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kaarten binnen. Aanwezig 
F
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2010
last seen Nov 2015
Wow, lees ik nou goed dat de regulartickets €70,- p/s zijn?
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Ben al een paar jaar niet meer naar Qlimax geweest, wel vet feest, alleen die intro geeft mij een beetje cheap gemaakt gevoel, niet dat feest erom zal leiden ofzo. Weet niet pakt me niet echt.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
ik hoop met heel me hart adaro anthem
maar dat lijkt me helaas niet heel waarschijnlijk, ben bang dat het wildstylez wordt
kan zo geen andere verzinnen die ook kans maakt ben ik bang, frontliner had defqon al en ran-d q-base
maar dat lijkt me helaas niet heel waarschijnlijk, ben bang dat het wildstylez wordt
kan zo geen andere verzinnen die ook kans maakt ben ik bang, frontliner had defqon al en ran-d q-base
*Ding Ding Ding*wrote:ik hoop met heel me hart adaro anthem![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hij staat er dit jaar nietwrote:Mwa, hij heeft er pas 13 keer gestaan in de laatste 12 jaar.wrote:Bron?wrote:TBY staat er sowieso.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
misschien nc trouwens, die hebben nog een kansjewrote:*Ding Ding Ding*wrote:ik hoop met heel me hart adaro anthem![]()
hoop in ieder geval dat het GEEN wildstylez wordt
alles liever dan wildstylez
Sla dit feestje over, vorig jaar gewees en nog steeds spijt van.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Partyraiser heeft dan ook ietswrote:We kunnen gaan beginnen met de line-up. DJ's die er NIET zullen staan zijn:
Bass Modulators
Brennan Heart
Digital Punk
Endymion
Psyko Punkz
Titan
X-Pander
Zany
Draaien allemaal in Zwolle.
B-Front
Isaac
TNT
Wasted Penguinz
Draaien allemaal in Hasselt (BE)
Frontliner
Draait in Gemert
en Radium, The Sickest Squad en Tieum ook
Lees pat zn post nog eens, dan valt t kwartje wel wsswrote:misschien nc trouwens, die hebben nog een kansjewrote:*Ding Ding Ding*wrote:ik hoop met heel me hart adaro anthem![]()
hoop in ieder geval dat het GEEN wildstylez wordt![]()
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
ik weet dat het haast zeker is maar ik hoop met heel me hart dat het niet zo is,wrote:Lees pat zn post nog eens, dan valt t kwartje wel wsswrote: misschien nc trouwens, die hebben nog een kansje
hoop in ieder geval dat het GEEN wildstylez wordt![]()
dadelijk wordt qlimax zo'n year of summer feest
ik ga gewoon kaartje kopen, line up afwachten en als echt zo erg wordt ga k m gewoon weer verkopen
Who was there
Nobody has said they're going yet.