me avatar is weer goed gebruikt XD
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jongens!!!!! The Prophet zit vast op het vliegveld 
HAHA lutser.djtheprophet The Prophet
FOGG!! guess i need my own plane; flight from hamburg 2 krakau canceled so i fly 2 frankfurt, flight from frankfurt also canceled, now what?
wrote:Jongens!!!!! The Prophet zit vast op het vliegveld

alsof hij er meer dan 36 uur over gaat doen om terug in nederland te komen 
heb zo mijn contacten in frankfurt
wrote:heb zo mijn contacten in frankfurt
geile dikke duitsers met bierbommetjes
waarom get hij what hij wanted en wij not?and yes! i arranged one of the last seats in a LOT flight to Krakow! see ya ltr peeps!#getwhatyouwant
@djtheprophet "vind dit niet leuk"
wrote:@djtheprophet "vind dit niet leuk"
wrote:k****** nou is op met dat gehaat
ja dat is voor sommige nogal moeilijk te begrijpen
wrote:k****** nou is op met dat gehaat
wrote:wrote:k****** nou is op met dat gehaatthe prophet is echt zo slecht nog niet hoor, alleen als afsluiter
jij hoort m ook elke week afsluiten
Lijkt erop dat ik alleen kan gaan reizen en mag hopen dat ik daar bekenden tegenkom... 
als ie al die negatieve shit leest hierzo
zie k m morgen aaf nog wel een vliegtuig kapen om gezellig een stukje naar arnhem te vliegen
zie k m morgen aaf nog wel een vliegtuig kapen om gezellig een stukje naar arnhem te vliegen
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Wordt dit de eerste qlimax / defqon sinds 2009 (daarvoor heb ik geen verstand van) zonder opbouw foto's / filmpjes?
Mooi
ik kom namelijk liever keihard klaar als ik uit de ring in de zaal stap ipv halve hap
Mooi
ik kom namelijk liever keihard klaar als ik uit de ring in de zaal stap ipv halve hap
gelieve niet mijn kant op spuitenwrote:Wordt dit de eerste qlimax / defqon sinds 2009 (daarvoor heb ik geen verstand van) zonder opbouw foto's / filmpjes?
Mooi
Juist. De slowchat mag verder gehouden worden op MSN. Tijd voor ontopic hier.. En wat The Prophet betreft: het mag niet je favoriet zijn, maar houd het in ieder geval een beetje fatsoenlijk.
Ik heb zo het idee dat alle medewerkers bij de opbouw hun mobiele telefoon hebben moeten inleveren.
Nee, alleen had persoonlijk op iemand anders gehoopt.wrote:wrote:wrote:k****** nou is op met dat gehaatthe prophet is echt zo slecht nog niet hoor, alleen als afsluiter
jij hoort m ook elke week afsluiten
Maar goed.
wrote:Ik heb zo het idee dat alle medewerkers bij de opbouw hun mobiele telefoon hebben moeten inleveren.
Zou niet haalbaar wezen lijkt mij
waarom hoop je dan op een andere afsluiter als je m nog heb horen afsluiten
Komt waarschijnlijk door het beeld wat ik nu van hem heb.. Hij sluit nu af als hardcore artiest terwijl hij toch al een aardig tijdje zich vooral richt op hardstyle (shoot me if im wrong), waardoor hij voor mij overkomtwrote:waarom hoop je dan op een andere afsluiter als je m nog heb horen afsluiten
als minder hard dan bijv een hardcore artiest die zich ook echt richt op hardcore.
Maar ik hoop het helemaal verkeerd te hebben, heb veel respect voor hem wat hij allemaal heeft
weten te doen voor de scene maar dit is hoe ik er over denk! Hopelijk zaterdag avond weet hij me te verbazen
en sta ik daar compleet gek te doen
Who was there
Nobody has said they're going yet.