wrote: Alles.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.
Maar de nadruk ligt wel op hopen 
zou vet zijnwrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
We gaan wel ff meeten toch? Als we met z'n allen zijn kunne we er nog best een vet feest van makenwrote:zou vet zijnwrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
Hmm ja kan denk ik wel even.. wordt me eerste feestje sinds Decibel

Teringwrote:Hmm ja kan denk ik wel even.. wordt me eerste feestje sinds Decibel![]()
Ik zal wel ff een meeting topic aanmaken
J
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Jun 2012
Toch nog een kaartje op de kop getikt... Internet rules !
Dat is toch geen verrassen meer; ik ben die tracks onderhand wel zat.wrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
Misschien een The Prophet Refix.wrote:die tracks draait ie nooit meer
Dit ben je zat, G4H vind je niks... dat je nog naar Qlimax gaatwrote:Dat is toch geen verrassen meer; ik ben die tracks onderhand wel zat.wrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
Die platen hoor ik de laatste tijd weer wat vaker man, op de Qontinent; Rock Civ, Scantraxx Rootz, Power of the Mind Spacer blablal heel de oude verzameling trok die uit ze tassie.wrote:zou vet zijnwrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
Voor Stana...wrote:Dit ben je zat, G4H vind je niks... dat je nog naar Qlimax gaatwrote:Dat is toch geen verrassen meer; ik ben die tracks onderhand wel zat.wrote:Ik hoop dat Heady ons weer gaat verrassen a la Decibel met plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz, Rock Civilation etc.Maar de nadruk ligt wel op hopen
C
Nou, als je het daar voor doet blijf dan thuis en luister het via de radio... kun je kaartje verkopen aan vriendin van me, die zoekt er nog een
Ik ben in ieder geval blij dat ik mn kaartjes heb verkocht. Vind dit geen 70eu waard 
Ik vind het toch wel € 70,- waard om tot en met Noisecontrollers te blijven.wrote:Ik ben in ieder geval blij dat ik mn kaartjes heb verkocht. Vind dit geen 70eu waard
C
*dagjesvolk*
A
80 euro voor Stana ja? Helemaal los een dik uur lang en dan gaan lopen mokken op de tribune zekerwrote:Voor Stana...wrote:Dit ben je zat, G4H vind je niks... dat je nog naar Qlimax gaatwrote:
Dat is toch geen verrassen meer; ik ben die tracks onderhand wel zat.
Tribune? Na Noisecontrollers het pand verlaten, op naar een ander feestje.wrote:80 euro voor Stana ja? Helemaal los een dik uur lang en dan gaan lopen mokken op de tribune zeker
Ook bij Qlimax? Is dat niet alleen tijdens de zomerfestivals?wrote:*dagjesvolk*
A
Vind je dat niet een beetje zonde?wrote:Tribune? Na Noisecontrollers het pand verlaten, op naar een ander feestje.wrote:80 euro voor Stana ja? Helemaal los een dik uur lang en dan gaan lopen mokken op de tribune zeker
Groot praat.. geloof er geen flikker vanwrote:Vind je dat niet een beetje zonde?wrote:Tribune? Na Noisecontrollers het pand verlaten, op naar een ander feestje.wrote:80 euro voor Stana ja? Helemaal los een dik uur lang en dan gaan lopen mokken op de tribune zeker
Wil het andere feestje ook niet missen, al is het zonde eerder weg te gaan.wrote:Vind je dat niet een beetje zonde?wrote:Tribune? Na Noisecontrollers het pand verlaten, op naar een ander feestje.wrote:80 euro voor Stana ja? Helemaal los een dik uur lang en dan gaan lopen mokken op de tribune zeker
Who was there
Nobody has said they're going yet.