Ik en als je er problemen mee hebt, heb je dikke pech 
@ Christian
@ Christian
Ik.wrote:Eten? Wie doet dat nou op feesten?wrote:Onee, wanneer moet ik nou eten. Vorig jaar kon het tijdens:
Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Stephanie, TNT.De rest vond ik toen wel interessant zoals PP.
Nu wil ik alle dj's wel zien.Misschien tijdens Coone, mja dan ben ik er net.
Precies, lekker frietje op de tribune. Beetje show kijken (BH op Qlimax en Green op Hardbass). Niks mis meewrote:Ik.wrote:Eten? Wie doet dat nou op feesten?wrote:Onee, wanneer moet ik nou eten. Vorig jaar kon het tijdens:
Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Stephanie, TNT.De rest vond ik toen wel interessant zoals PP.
Nu wil ik alle dj's wel zien.Misschien tijdens Coone, mja dan ben ik er net.
Moet ook gebeuren.
Ik ga dan wel even een uur lang pissenwrote: Precies, lekker frietje op de tribune. Beetje show kijken (BH op Qlimax en Green op Hardbass). Niks mis mee
Ja kan ook leuk zijn toch :pwrote:Ik ga dan wel even een uur lang pissenwrote: Precies, lekker frietje op de tribune. Beetje show kijken (BH op Qlimax en Green op Hardbass). Niks mis mee
wrote:Opener met of early of een hardstyle artiest die een ander genre doet. =/= Stana
40% Scantraxx incl DA en A2r = Headhunterz, Noisecontrollers, Ran-D, Gunz4Hire
20% Fusion = Zany, The Pitcher
10% Italian hardstyle = Zatox
10% Saifam =/= Coone
10% Hardcore = The Prophet
Project One was ook niet in de Schmink, die hadden ook hun pakken met die x-ray bril opwrote:Wordt het trouwens de eerste keer dan een act niet in de schmink gaat? Gunz4Hire moet gewoon in pak met masker!
In die kou? Man, ik kan hem geen eens meer vinden dan daar buiten. Brrrrrr...wrote:Ik ga dan wel even een uur lang pissenwrote: Precies, lekker frietje op de tribune. Beetje show kijken (BH op Qlimax en Green op Hardbass). Niks mis mee
Dan loop ik naar boven ga dan ergens in een van die ringen pissenwrote:In die kou? Man, ik kan hem geen eens meer vinden dan daar buiten. Brrrrrr...wrote:Ik ga dan wel even een uur lang pissenwrote: Precies, lekker frietje op de tribune. Beetje show kijken (BH op Qlimax en Green op Hardbass). Niks mis mee
Je denkt toch niet dat Qlimax nuchter aangedaan wordtwrote:Al helemaal niet als je in de hogere werelden bent, dan is al niks waard dan die kou erbij... Bifiworstje inc!
wrote:Je denkt toch niet dat Qlimax nuchter aangedaan wordtwrote:Al helemaal niet als je in de hogere werelden bent, dan is al niks waard dan die kou erbij... Bifiworstje inc!
Niet waar.wrote:Project One was ook niet in de Schmink, die hadden ook hun pakken met die x-ray bril opwrote:Wordt het trouwens de eerste keer dan een act niet in de schmink gaat? Gunz4Hire moet gewoon in pak met masker!

Nee, heeft tegenwoordig een eigen label.wrote:zoiezo altijd mooi om te zien dat een Theracords-Artiest er staat... Stana staat op PF als Theracords booking dusja