Ah laat maar. Hoor het al:
"In a few weeks Qlimax, but this week I'm hosting my own thrillogy"
Dus al ik zeg over een paar weken qlimax, Maar eerst thillogy,wrote:Ah laat maar. Hoor het al:
Uh jawrote:Dus al ik zeg over een paar weken qlimax, Maar eerst thillogy,wrote:Ah laat maar. Hoor het al:
Sta ik der al gelijk,
Volgens mij weet jij meer als mij, wat is er al bekend over zijn album dan?wrote:HHZ staat er met rede vind ik heeft na een rampjaar weer zijn comeback gemaakt![]()
Zo vet dat hij terug oude plaatjes draait en zijn album is tot nu toe zeker vet
Dan hoor jij meer dan dat hij werkelijk zegt want naar mijn mening heeft hij het gewoon over de start van het 'indoorseizoen'.wrote:Headhunterz verraadt in zijn nieuwe show een beetje dat ie er staat.
Comeback? Die heb ik dan even gemist.wrote:HHZ staat er met rede vind ik heeft na een rampjaar weer zijn comeback gemaakt![]()
Misschien word daar die zogenaamde, waardeloze "raw" track van hem mee bedoelt. haha.wrote:Comeback? Die heb ik dan even gemist.wrote:HHZ staat er met rede vind ik heeft na een rampjaar weer zijn comeback gemaakt![]()
Vond er bij de HHZ Showcase nog steeds helemaal niets aan.
Volgens mij draait hij nog steeds dezelfde vrolijke hardstyle met hier en daar een irritant dubstep dingetje.
Lijkt me dezelfde setup als 'het rampjaar' dan.
Wat een kortzichtige reactie zeg!wrote:Q-Dance belooft dat het thema duisterder wordt maar headhunterz staat er wel, beetje tegenstrijdig
Das allemaal om ons om de tuin te lijdenwrote:Wat een kortzichtige reactie zeg!wrote:Q-Dance belooft dat het thema duisterder wordt maar headhunterz staat er wel, beetje tegenstrijdig
BTW: Adaro heeft op zn partyflock staan dat die op 26/11 als bezoeker naar Parkzicht gaat.....
Nope, want HHZ zal echt niet zooooo vroeg draaien. Gunz4Hire zijn te onbekend en zijn pas ná het regelen van de Qlimax line-up ontstaan. Tha Playah heeft al 2 boekingen die avond. B-Front staat op Playmobeat.wrote:Al zou het hem best kunnen zijn
Angerfist hebben ook al 2 boekingen.wrote:Ik denk dat Angerfist gaat afsluiten, kunnen ze meteen nieuw album promoten wat ook rond die tijd uitkomt. Headhunterz gaat ook wel draaien en ik hoop echt op Gunz for Hire.
Was met Digital Age toen ook weet je nog.wrote:Nope, want HHZ zal echt niet zooooo vroeg draaien. Gunz4Hire zijn te onbekend en zijn pas ná het regelen van de Qlimax line-up ontstaan. Tha Playah heeft al 2 boekingen die avond. B-Front staat op Playmobeat.wrote:Al zou het hem best kunnen zijn
Dus klopt geen bal van
Ja dat wel maar op geen van die beide feesten draaien ze denk ik heel laat, en bij qlimax zouden ze sws aflsuiten dus van 6 tot 7. Maar wordt idd wel druk voor ze dan.wrote:Angerfist hebben ook al 2 boekingen.wrote:Ik denk dat Angerfist gaat afsluiten, kunnen ze meteen nieuw album promoten wat ook rond die tijd uitkomt. Headhunterz gaat ook wel draaien en ik hoop echt op Gunz for Hire.
Waar kan ik tekenen?wrote:De officiële line up is bekend gemaakt!!!! :
- Activator 'Subground'
- Headhunterz
- Wildstylez
- Gunz 4 Hire
- Zatox
- Technoboy
- B-Front
- Frontliner
- The playah
![]()
![]()
Afgezien van Gunz 4 Hire en Tha Playah zou ik hier absoluut wel mee kunnen leven!wrote:De officiële line up is bekend gemaakt!!!! :
- Activator 'Subground'
- Headhunterz
- Wildstylez
- Gunz 4 Hire
- Zatox
- Technoboy
- B-Front
- Frontliner
- The playah
![]()
![]()