Toch wel robertwrote:haha niet grappigwrote:Nog een feest van Q-Dance in het buitenland? Na Duitsland, België en Australië is Friesland aan de beurt.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pas op anders komen die gekken ook nog eens hardtraxx terroriseren 
Pas op wat je over Friesland zegt!wrote:Pas op anders komen die gekken ook nog eens hardtraxx terroriseren
Wat wilde je dan gaan doenwrote:Pas op wat je over Friesland zegt!wrote:Pas op anders komen die gekken ook nog eens hardtraxx terroriseren(anders misbruik ik mijn positie hier op hardtraxx
)
Ik heb zelf niks tegen Friesland hoor, Terschelling ben ik wel aantal keren geweest, goed vermaakt daar en mooi eiland
ja mooi hewrote:Wat wilde je dan gaan doenwrote:Pas op wat je over Friesland zegt!wrote:Pas op anders komen die gekken ook nog eens hardtraxx terroriseren(anders misbruik ik mijn positie hier op hardtraxx
)
?
Ik heb zelf niks tegen Friesland hoor, Terschelling ben ik wel aantal keren geweest, goed vermaakt daar en mooi eiland. En een weekend wezen varen met m'n schoonouders in die meren daar, schitterend!
ot ien jir oer friezen begjit slar ik hun de hasses dr oa godver...
ksil die 1 ding vertelle.. terskelling is gjin fryslan..
och hea.. t montsje tinkt dotter oerol west hat..zelf niks tegen Friesland hoor, Terschelling ben ik wel aantal keren geweest
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Q-dance experience komt in Burgum en niet in Bergum aagezien dat in Brabant ligt. 
Ieder feest weer: Ow komen jullie uit Friesland? Zo dan moet je nog wel een stukje terug rijden!!
Valt wel mee we zijn niet anders gewend
Bij jullie in de buurt is niks zeker he?
Geen grote Hardstyle feest nee, vroeger hadden we Qlimax maar dat is tegenwoordig naar Arnhem gegaan.
Nee we zijn geen achtergesteld land, ik heb een half jaar in Hilversum gewoond en daar was toch wel duidelijk dat mensen nogal wat van Friezen kunnen leren op sociaal en communicatief gebied.
Ieder feest weer: Ow komen jullie uit Friesland? Zo dan moet je nog wel een stukje terug rijden!!
Valt wel mee we zijn niet anders gewend
Bij jullie in de buurt is niks zeker he?
Geen grote Hardstyle feest nee, vroeger hadden we Qlimax maar dat is tegenwoordig naar Arnhem gegaan.
Nee we zijn geen achtergesteld land, ik heb een half jaar in Hilversum gewoond en daar was toch wel duidelijk dat mensen nogal wat van Friezen kunnen leren op sociaal en communicatief gebied.
P
1 posts member since 2011
last seen Dec 2011
GO RAICE! 
Vrije vertaling?wrote:ot ien jir oer friezen begjit slar ik hun de hasses dr oa godver...![]()
och hea.. t montsje tinkt dotter oerol west hat..zelf niks tegen Friesland hoor, Terschelling ben ik wel aantal keren geweest
Oh hee.. Het mensje denkt dat Oerol wat heeft..
Ik zal je 1 ding vertellen.. Terschelling is geen Friesland
Bijna goed :pwrote: Vrije vertaling?
Oh hee.. Het mensje denkt dat Oerol wat heeft..
Ik zal je 1 ding vertellen.. Terschelling is geen Friesland
. Jeuh ik kan Fries
och hea (niet vertaalbaar) Het mannentje denk dat hij overal geweest is! ;-) haha
Haha ben nog niet op Oerol geweest:P.
Friesland is gewoon te ver rijden
Half uurtjewrote:Haha ben nog niet op Oerol geweest:P.
2,5 uurwrote:Half uurtjewrote:Haha ben nog niet op Oerol geweest:P.
je meot er wat voor over hebben.
met een dieseltje is het best te doen lijkt me, samen met met maten diesel lappen ;-)
loudness e.d. is voor ons ook langer dan 2 uur rijden
Anders heb je altijd nog de optie om een taxibusje met zn allen te regelen.
met een dieseltje is het best te doen lijkt me, samen met met maten diesel lappen ;-)
Heb ergens wel medelijden met hardstyle liefhebbers uit Friesland, dan is écht alles écht ver weg.
Ik zat 8 uur in de trein (terugreis van Loudnesswrote:je meot er wat voor over hebben.
Maarja Friesen zijn gewoon pro! En echte liefhebbers, i.p.v die mensen die huilen om een uurtje reizen!
A
Ja komt echt omdat je uit Friesláán komt
WOT EEN BAASwrote:ot ien jir oer friezen begjit slar ik hun de hasses dr oa godver...![]()
en robert komt zeker ek ut fryslân?
10 minwrote:2,5 uurwrote:Half uurtjewrote:Haha ben nog niet op Oerol geweest:P.
@ iSenSe
terschelling hjert wol by fryslan
Google translate kan niet naar Fries vertalen 
wat jammer nou xD het is niet belangrijk.wrote:Google translate kan niet naar Fries vertalen
Klopt :p maar heeft niet de echte friese uitstraling.. net zoals Leeuwarden..wrote:@ iSenSe
Daar spreekt niemand fries immers.. alleen een mix van fries/grunningers/nl.. en dat noemen ze 'liwadders' -_-
Ga maar naar dorpjes zoals Harkema, Drogeham (
Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie it net sa!wrote:Ik zat 8 uur in de trein (terugreis van Loudnesswrote:je meot er wat voor over hebben.
Anders heb je altijd nog de optie om een taxibusje met zn allen te regelen.)
Maarja Friesen zijn gewoon pro! En echte liefhebbers, i.p.v die mensen die huilen om een uurtje reizen!