Hij bedoelt halve sigaretten naar binnen werkenwrote:wrote:04:45-05:30: Diablik/Rondlopen![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden 
Alles wat ik er heb staanwrote:Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden
Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.wrote:Pauper herrie dus
Daar was ik dan ook niet, want dat is ook kut herrie.wrote:Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.wrote:Pauper herrie dus
B-Front & HV, Acti en D&R zijn de zekerheidjes 
Godverdomme, kut timetable.
S & The I's veel te vroeg, PP tegelijk met Bfront, laatste 2 uur in de hangar die niet echt hard zijn.
Verwacht er weinig van, net als vorig jaar dan kan t alleen maar meevallen.
S & The I's veel te vroeg, PP tegelijk met Bfront, laatste 2 uur in de hangar die niet echt hard zijn.
Verwacht er weinig van, net als vorig jaar dan kan t alleen maar meevallen.
Dat was de vetste area op GZ, dus niet zo zeiken!wrote:Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.wrote:Pauper herrie dus
Frenchcore is gewoon niet zo heel leuke muziek
Of TOA 2 uurtjes, was wel geweldig 
Haha, dat gaat me niet lukken! Als je 1 of 2 acts moest kiezen?wrote:Alles wat ik er heb staanwrote:Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden
Ik zou zeggen Geck-E of Eye-D & Hidden 
Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?
--:-- : Bier
18:00: Nicon
19:00: C-Netik / Raum 107
20:00: Ronddwalen en waarschijnlijk bij de USB belanden
21:00: Eye-D & Hidden
22:30: Venetian Snares
--:-- : Jan Fleck (afhankelijk van hoe VS staat te draaien)
00:15: Minupren, Stormtrooper, Satronica & Waldhaus
01:00: Fracture 4
02:30: Relic vs Sei2ure / N-Vitral / Minupren etc.
03:30: Hellfish
04:00: Deathmachine
05:00: Akira / Carnage & Cluster / Catscan
06:00: Meccano Twins denk ik, weinig bijzonders dan..
Waarschijnlijk. Wordt lekker op en neer rennen weer
18:00: Nicon
19:00: C-Netik / Raum 107
20:00: Ronddwalen en waarschijnlijk bij de USB belanden
21:00: Eye-D & Hidden
22:30: Venetian Snares
--:-- : Jan Fleck (afhankelijk van hoe VS staat te draaien)
00:15: Minupren, Stormtrooper, Satronica & Waldhaus
01:00: Fracture 4
02:30: Relic vs Sei2ure / N-Vitral / Minupren etc.
03:30: Hellfish
04:00: Deathmachine
05:00: Akira / Carnage & Cluster / Catscan
06:00: Meccano Twins denk ik, weinig bijzonders dan..
Waarschijnlijk. Wordt lekker op en neer rennen weer
Amnesys?wrote:"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.wrote:Wat is #TiH?
wrote:Amnesys Ft. MC Axys - We Stand United (TRAX 0111)
Tracks:
We Stand United
Death Line
The Purest #TiH
http://thisishardcore.nl/site/wrote:Amnesys?wrote:"This Is Hardcore", samenwerkend ding van Neophyte Records en Traxtorm.wrote:Wat is #TiH?
wrote:Amnesys Ft. MC Axys - We Stand United (TRAX 0111)
Tracks:
We Stand United
Death Line
The Purest #TiH
Als ik zou moeten gokken, Mad Dog / Art of Fighters / Evil Activities / The Viper, maar geen idee wie in dit team zal zitten.
De best was de industrial de eerste helft, duidelijkwrote:Dat was de vetste area op GZ, dus niet zo zeiken!wrote:Nope, daarvoor moest je op GZ bij de Ruhr Beat zijn.wrote:Pauper herrie dus
Fracture 4, Eye-D & Hidden of Deathmachinewrote:Haha, dat gaat me niet lukken! Als je 1 of 2 acts moest kiezen?wrote:Alles wat ik er heb staanwrote:Iemand nog aanraders voor een vette non-hardstyle/hardcore act? Ik probeer mijn horizon te verbreden
Diablik die de Qult-area gaat afsluiten 
Zekerheidjes: Solutio & The I's, Eye-D & Hidden, B-Front & High Voltage, Vince, Catscan en Meccano Twins. Rest zien we dan wel, waarschijnlijk een hoop USB
Enige zekerheid die ik nog niet heb is of ik ga, maar hoop dat ik morgen zeker kan zeggen dat ik ga
Enige zekerheid die ik nog niet heb is of ik ga, maar hoop dat ik morgen zeker kan zeggen dat ik ga
G
wrote:Kaartje binnen ben benieuwd

M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Wat een bouttimetable zeg 
EN we zijn er veel te laat met de bus en dan te bedenken dat er nog lui later weg willen gaan ook.. (half 9 met de bus met een rit van 2/2,5 uur....
EN we zijn er veel te laat met de bus en dan te bedenken dat er nog lui later weg willen gaan ook.. (half 9 met de bus met een rit van 2/2,5 uur....
Linksvoor wordt de place to be heb ik vernomenwrote:Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?
EN TERECHT!!!wrote:Diablik die de Qult-area gaat afsluiten
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
De meeting is links achterin hoorwrote:Linksvoor wordt de place to be heb ik vernomenwrote:Ja gaat lukken Davey, zie je wel bij Bob een beetje vooraan neem ik aan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.