Poster: Q-Base Enter the Twilight Zone
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hard wachten lijkt een beetje op hard chillen geloof ik. :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Q-Base Enter the Twilight Zone (07-09-2013, Airport Weeze)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Gewoon, 1000 km/u
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zo snel ga jij niet.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ga jij wel zo hard?
Donateur
last seen Aug 2024
Te alle tijdeng.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Q-Base Enter the Twilight Zone (07-09-2013, Airport Weeze)

Alleen dan anders
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Echt wel
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ligt ook wel een beetje aan de TT natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Qz. wrote:Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Parvuz wrote:
Qz. wrote:Bazenweer! :worship: Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.

Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.
Want?
Donateur
last seen Aug 2024
Twee zieklijk vette afsluitingen gehad in die hangar, gaarne nu geen fuckup met de TT (G4H/Moridin/Freqz) afsluiten..
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Freqz en G4H zullen het sowieso niet zijn. Moridin geef ik samen met Degos & Re-Done en High Voltage (iets minder, maar meedenkend dat hij ook op de Paradox staat) echter de meeste kans om af te sluiten.

Maar boeit me toch niet, ik zal er niet staan xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik denk D&R, maar S&I kunnen het ook zijn.

@steff High Voltage staat vs B-Front, denk niet dat zij afsluiten :P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ohja, vergeten :P zat het lijstje op PF ff door te kijken, verder niet bij nagedacht.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Steffnov wrote: Want?
Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Parvuz wrote:
Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.
Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Parvuz wrote:
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Steffnov wrote:
Parvuz wrote:
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Sneller = harder jwz!
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Chukkels wrote:Sneller = harder jwz!
Als jij het zegt
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vik wrote:
Richardd wrote:Wat een temperaturen zeg:
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =Duitsland
Goeie temperaturen. 2 jaar geleden was het overdag ook zo achterlijk warm, maar 's nachts was het echt heerlijk. :)
Was heerlijk idd, kon gewoon lekker in een korte broek rondlopen :cool:

Hopen dat de timetable goed uit komt en dan maar een kaartje scoren. Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.
Op mijn eerste Q-Base waren de eerste 2/3 uren juist heeeeeeeeeeeel erg boeiend :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Qz. wrote: Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.
Haha ik ben dat niet van plan dus vandaar. ^^
Steffnov wrote: Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Zou kunnen maar dan kom je waarschijnlijk bij stijlen uit waar ik niet voor naar Q-Base ga. ^^
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Steffnov wrote:Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemd :D
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Jurheinen wrote:
Steffnov wrote:Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaar :P Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemd :D
Ik doe het met alle liefde :loving;

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago