Hard wachten lijkt een beetje op hard chillen geloof ik. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bazenweer!
Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.
Ligt ook wel een beetje aan de TT natuurlijk.
Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.wrote:Bazenweer!Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.
Want?wrote:Ben bang dat dit jaar daar meer geschikt voor is dan vorig jaar.wrote:Bazenweer!Ben van plan om tot 10 uur ofzo toch alleen maar hard te chillen, anders ben ik om 3 uur dood.
Twee zieklijk vette afsluitingen gehad in die hangar, gaarne nu geen fuckup met de TT (G4H/Moridin/Freqz) afsluiten..
Freqz en G4H zullen het sowieso niet zijn. Moridin geef ik samen met Degos & Re-Done en High Voltage (iets minder, maar meedenkend dat hij ook op de Paradox staat) echter de meeste kans om af te sluiten.
Maar boeit me toch niet, ik zal er niet staan
Maar boeit me toch niet, ik zal er niet staan
Ik denk D&R, maar S&I kunnen het ook zijn.
@steff High Voltage staat vs B-Front, denk niet dat zij afsluiten
@steff High Voltage staat vs B-Front, denk niet dat zij afsluiten
Ohja, vergeten
zat het lijstje op PF ff door te kijken, verder niet bij nagedacht.
Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.wrote: Want?
Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.wrote:Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.wrote: Want?
Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaarwrote:Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.wrote: Want?
Sneller = harder jwz!wrote:Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaarwrote:Vorig jaar was eerste helft Fusion en daarna harde helft in Hangar. Voor de hardere liefhebbers ideaal. Denk dat het dit jaar in het begin zoeken wordt naar hardere acts. Ligt er natuurlijk aan ieders persoonlijke smaak.wrote: Want?Maar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Als jij het zegtwrote:Sneller = harder jwz!
Was heerlijk idd, kon gewoon lekker in een korte broek rondlopenwrote:Goeie temperaturen. 2 jaar geleden was het overdag ook zo achterlijk warm, maar 's nachts was het echt heerlijk.wrote:Wat een temperaturen zeg:
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =Duitsland
Hopen dat de timetable goed uit komt en dan maar een kaartje scoren. Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.
Op mijn eerste Q-Base waren de eerste 2/3 uren juist heeeeeeeeeeeel erg boeiendwrote:Kan er helaas pas vanaf half 8/8 aanwezig zijn, maar vorig jaar waren de eerste 2/3 uur ook niet boeiend.
Haha ik ben dat niet van plan dus vandaar.wrote: Dan snap ik niet waarom je 'bang' was over mijn quote, want wat jij nu zegt klinkt alleen maar ideaal voor mij.
Zou kunnen maar dan kom je waarschijnlijk bij stijlen uit waar ik niet voor naar Q-Base ga.wrote: Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaarMaar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemdwrote:Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaarMaar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Ik doe het met alle liefde :loving;wrote:Hahahahahaha ja, jou muziek gaat altijd zo veel harder he! Ook fijn dat je dat altijd weer benoemdwrote:Ik kan je wanneer de TT bekend is, zo een lijstje van de eerste helft geven die harder zullen gaan dan het Hangar gedeelte vorig jaarMaar ja, dan zit je weer buiten de HS en dat magniet he.
Who was there
Nobody has said they're going yet.