Wat kijk ik hier naar uit zeg 
wrote:Wat kijk ik hier naar uit zeg
Ik ben vorig jaar alleen even een uurtje 's nachts geweest, en ik heb het niet koud gehad in enkel een t-shirt als bovenkledij.wrote:Hoe is het qua temperatuur een beetje uit te houden snachts?
Ik zei toch dat onze mystery guest baas was?wrote:Fracture 4 op Q-BASE. Godverdomme wat vet!
Wat was de reden dat je maar een uurtje ging? Is toch beetje zonde van je geld vind je niet?wrote:Ik ben vorig jaar alleen even een uurtje 's nachts geweest, en ik heb het niet koud gehad in enkel een t-shirt als bovenkledij.wrote:Hoe is het qua temperatuur een beetje uit te houden snachts?
3kwartsbroek en tshirt is sowieso voldoende. Ik heb vorig jaar korte broek en n tshirt aan gehad en geen moment echt koud gehad.wrote:Hoe is het qua temperatuur een beetje uit te houden snachts?
3kwartsbroek en tshirtje voldoende of is een vestje erop toch beter?
En zijn de kluisjes continu bereikbaar zonder het terrein af te moeten?
as usual et hele feest zonder shirt rondgelopen, maar wel lange broek, was prima te doenwrote:Hoe is het qua temperatuur een beetje uit te houden snachts?
3kwartsbroek en tshirtje voldoende of is een vestje erop toch beter?
En zijn de kluisjes continu bereikbaar zonder het terrein af te moeten?
Kostte alleen de brandstof, maar was het meer dan waard. Roadtrip!wrote:Wat was de reden dat je maar een uurtje ging? Is toch beetje zonde van je geld vind je niet?wrote:Ik ben vorig jaar alleen even een uurtje 's nachts geweest, en ik heb het niet koud gehad in enkel een t-shirt als bovenkledij.wrote:Hoe is het qua temperatuur een beetje uit te houden snachts?
wrote:Embrionyc
Sloeberwrote:Van een 90% zeker naar een 10/15% zeker gegaan door financiële moeilijkheden, hoop dat ik nog wat kan regelen.