Ik vond dit vorig jaar het beste festival waar ik ooit ben geweest 
Start the COUNTDOWN!
Ik ga al sinds 2006 naar Q-base.wrote:Mijn tickets zijn ook binnen, word mijn eerste Q-base.
Uit reacties blijkt dat het wel een van de beste festivals is? Hoor graag verhalen dan kan ik me erop verheugen.
Hele nacht Scantraxx nuwrote:Gebeurt dat niet meer nee? Dat vond ik ook echt geniaal de eerste keer dat ik ging.
Als je een show met vuurwerk bedoeld.wrote:Wat ik wel vreemd vond, dat er geen eindshow was..
Heb je nog steeds hoor, de PRSPCT area voorziet behoorlijk in die behoefte. Is alleen meer dan enkel DnBwrote:maar toen had je ook nog een dikke Drum n bass bunker.
Wat een vreselijk idee was dat zeg.wrote:2012 was ook Fusion > DWX
Hoezo? Qua timetable kwam dat wel lekker uit!wrote:Wat een vreselijk idee was dat zeg.wrote:2012 was ook Fusion > DWX
Was dit voor of na het feest?wrote:Vorig jaar inderdaad zo'n fuik gezien waar n hoop auto's de weg af werden gehaald.
Wij mochten met de busorganisatie gewoon doorrijden.
nooit meegemaakt, gaan ook altijd met de bus! er staan op het feest ook gewoon Nederlandse security's dus de controle bij de ingang is net zo slecht als bij festivals in Nederland.wrote:Weet iemand hoe het zit met controles?
Ik heb namelijk gehoord dat het redelijk streng is en dat je mogelijk een fuik inrijd.
Voor het feest. Denk een kilometer of 5-10 van tevoren ofzo.wrote: Was dit voor of na het feest?
Belangrijk om te weten natuurlijk
KVD is t meest legaal persoon van de groepwrote:Voor het feest. Denk een kilometer of 5-10 van tevoren ofzo.wrote: Was dit voor of na het feest?
Belangrijk om te weten natuurlijk
Controle bij de ingang is inderdaad niet anders dan bij Nederlandse feestjes.
Maar zoals altijd is het gewoon een risico wat je loopt. Wil je geen risico lopen, neem dan ook gewoon niks mee
Oja! volgens mij was dat voor Headhunterz toen? Toen werden de 3 hardstyle anthems gedraaidwrote:Als je een show met vuurwerk bedoeld.wrote:Wat ik wel vreemd vond, dat er geen eindshow was..
Dat heb je dus altijd om middernacht vanwege het daylight into darkness gebeuren
Ik hoefde vorig jaar ook geen fuik in te fietsen.wrote:nooit meegemaakt, gaan ook altijd met de bus! er staan op het feest ook gewoon Nederlandse security's dus de controle bij de ingang is net zo slecht als bij festivals in Nederland.wrote:Weet iemand hoe het zit met controles?
Ik heb namelijk gehoord dat het redelijk streng is en dat je mogelijk een fuik inrijd.
Is zeker waar, alleen is hier het vdk halte echt 98% of zo. Weet niet of je dat een minpunt vindt. Ik persoonlijk wel. Denk ook niet dat er meer liefhebbers rondlopen of zo, eerder een hoop van die irritante Duitsers en Italianen die er belachelijk uitzien.wrote:Mijn tickets zijn ook binnen, word mijn eerste Q-base.
Uit reacties blijkt dat het wel een van de beste festivals is? Hoor graag verhalen dan kan ik me erop verheugen.