Alleen Hangar wel leuke namen. Ik vind Q-Base een heel dik festival maar deze line up is voor mij minder dan vorig jaar.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toch wel lastig voor sommigen, als je van 1 area afhankelijk bent...
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Hmm, mis toch eigenlijk best een hoop namen die ik hier stiekem wel had verwacht. E-Force had uitstekend in de Scantraxx bunker gepast, maar zal wel te hard zijn voor Dov'je
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen
Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar..
Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen
Maar gelukkig zijn er nog genoeg namen die overblijven om er een knalfeest van te maken. B-Front in de hangar..
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Voor de LU ga ik iig niet, wie weet door andere factoren nog wel
het dure kaartje is iig wel een sta-in-de-weg.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wil hier altijd nog eens heen, dus wie weet dit jaar. 
Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje.
Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.
Met een paar keer er kijken zie ik toch wel potentie dankzij de hangar. Als Alpha2 nou even gewoon veel E-Force gaan draaien is dat ook opgelost. Paar uitstapjes naar de Hardcore, en dan komen wij de nacht wel door.
Vorig jaar al moeten missen dus wil er dit jaar wel weer bijzijn even kijken hoe de financiën zijn 
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
wat is #TIH ?
EDIT: weet het al;p
EDIT: weet het al;p
HOLY SHIT DIE USBwrote:USB
'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan Fleck /Live
Arkus P /Live
Boris S /Live
Biokinetics
Pappenheimer
PRSPCT
Hellfish
Venetian Snares
The Hard Way
Akira
Deathmachine
Thrasher
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral
C-Netik
Nicon
Hosted by Dart
PRSPCT area is ook heerlijk! Dit wordt van begin tot eind genieten
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Imo niet beter als vorig jaar maar er staan wel een paar echte klappers zoals D&R, B-Front & High Voltage, Adaro, DJ Hidden & Eye D. Hardcore lineup is totaal niet mijn ding.
Maargoed goede lineup of niet dit gaat sowieso weer elke feest overtreffen
Maargoed goede lineup of niet dit gaat sowieso weer elke feest overtreffen
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Precies ..wrote:Toch wel lastig voor sommigen, als je van 1 area afhankelijk bent...
Keuze zat lijkt me toch?
Geck-e
Hangar
Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Frequencerz
Activator
The Magic Showcase presents Moridin
Alpha²
Solutio & the I's
S Dee
Degos & Re-Done
Raxtor
PRSPCT
Eye-D & DJ Hidden
QULT
Geck-e
Diablik
Geweldige line-up! Kan bijna niet beter 
Pardon?wrote:Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje.Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.
Dat je wat namen mist ok, maar om de line up standaard te noemen...
Ja de Open Air misschien.
Vind het juist een best wel verassende/frisse line up met namen als High Voltage, Activator, Solutio & the I's, S Dee, Degos & Re-Done etc. Een Crypsis of Zany zie ik eerder als een 'standaard' raw line up.
wrote:Open Air
Geck-e
Hangar
B-front vs High Voltage
Activator
Solutio & the I's
Degos & Re-Done
Scantraxx
Adaro
QULT
Acti
Geck-e
Diablik
Dit lijkt me wel interessant, de Hardcore ben ik niet echt bekend mee dus daar heb ik niet echt een mening over. Qult ken ik verder ook niet echt op die namen na, maar een Qult stage wil ik nog zeker een keer bezoeken. Wilde eerst heel misschien toch gaan, maar met deze line up en prijs, en 2 andere feesten de week ervoor en 2 weken erna. Dus ik ga dit helaas niet aan mn optielijst toevoegen.
Met Ground Zero en Dream Village op het programma word het 'm dit jaar weer niet. Toch niet zo kapot van de lineup, eigenlijk alleen een dikke hangar en paar andere naampjes her en der.. GZ en DV hebben zeker de voorkeur!
Vorig jaar was open air, hangar en fusion / dirty workz (nu scantraxx) bunker zo'n 80% mainstream, dus vind het dit jaar zo slecht nog niet. Line up is wel belangrijk, maar Q-Base is meer dan een goede line-up. Nu hopen op dezelfde temperaturen als afgelopen jaar 
Gruwelijk vette line up
Hangar zoveel beter dan vorig jaar.. Lekker struinen langs de verschillende area's, staat overal wel wat leuks.
Genoeg om me te vermaken 
wrote: Open Air
Geck-e
Hangar
Gunz For Hire
B-front vs High Voltage
Activator
Solutio & the I's
Degos & Re-Done
This is Hardcore
Mad Dog
Art of Fighters
Tommyknocker
The Stunned Guys
Meccano Twins
Scantraxx
Adaro
USB
'Minupren and Stormtrooper and Satronica and Waldhaus'
Jan Fleck /Live
Paradox
Nosferatu
Catscan
RSPCT
Akira
Deathmachine
Sei2ure
Eye-D & DJ Hidden
N-Vitral
QULT
Acti
Geck-e
Diablik
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Holy damn wat een line up weer
.
Hangar heeft een paar dikke namen, USB heeft vette namen, TIH een paar leuek namen en de PRSPCT Area ook gruwelijk. Wordt nog keuzes maken..
Hangar heeft een paar dikke namen, USB heeft vette namen, TIH een paar leuek namen en de PRSPCT Area ook gruwelijk. Wordt nog keuzes maken..
#TIH?
This is Hardcore??
Leuke lineup, jammer dat dit tegelijk valt met Ride of the Roses.
This is Hardcore??
Leuke lineup, jammer dat dit tegelijk valt met Ride of the Roses.
Hmm ja na een paar keer kijken heb je ook wel deels gelijk. Beetje te snel mijn conclusie getrokken.wrote:Pardon?wrote:Bijzonder slechte line-up voor een Q-Base, deze gaat uit het optieboekje.Geen Crypsis, Zany, Titan of een 'speciale' act als Donkey Rollers en AVIO (G4H reken ik hier niet onder). Het is allemaal weer zo standaard.
Dat je wat namen mist ok, maar om de line up standaard te noemen...
Ja de Open Air misschien.
Vind het juist een best wel verassende/frisse line up met namen als High Voltage, Activator, Solutio & the I's, S Dee, Degos & Re-Done etc. Een Crypsis of Zany zie ik eerder als een 'standaard' raw line up.
Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?wrote:Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen
Mwah, hangar is op S dee na wel erg dik, Scantraxx is op Adaro na echt pure meuk en de main niet mn ding. Mis toch echt Crypsis, Thera, Titan, Technoboy en DBSTF.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Q-Dance boekt DBSTF nooit meer, reden onbekend.wrote:Waarom krijgen DBSTF geen kans meer van Q-Dance? Wat heb ik gemist?wrote:Opvallend dat Zany, Titan, Thera, Crypsis en RR zowel niet op Defqon staan als hier. Verder de afwezigheid van Headhunterz en Wildstylez wel vreemd. Dat DBSTF geen kans meer van Q-Dance krijgen is ook duidelijk ondertussen
Maar er speelt sowieso wel wat tussen hun.
Who was there
Nobody has said they're going yet.