Poster: Q-Base Enter the Twilight Zone
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
JVDM wrote:Ik wil.
idem
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Japper28 wrote:Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x
Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)

Beide gruwelijke stages in ieder geval :drool:
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Steffnov wrote:
Japper28 wrote:Wat moet ik me voorstellen bij USB & PRSPCT? Die namen zeggen me niks :x
Prspct = Hardere drum & Bass, Crossbreed, wat hoger tempo industrial hardcore a la Dither, UK Hardcore en waarschijnlijk nog een gruwelijk harde dubstep set van Sinister Souls oid
USB = Hardtechno, Schranz en nog wat industrial hardcore (vorig jaar tenminste, met die set van Tymon, Waldhaus en Stormtrooper)

Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?

Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.
Ik weet ook nog dat er in 2006 een PRSPCT bunker was (iets minder hard, Nosia, Eye-D & Hidden etc) maar toen stonden we met niet meer dan 100 man in die bunker volgens mij. In 2010 zelfde soort situatie toen ik bij Noisia en Pavelow in de bunker stond.
Neemt natuurlijk niet weg dat het minder leuk is in die bunker ;)

Als Counterstrike of Limewax er weer staan ga ik toch maar weer even in mn eentje een kijkje nemen dit jaar. Eigenlijk geen idee wat ze tegenwoordig allemaal produceren, maar 6 -8 jaar terug, toen ik wat meer op de hoogte was van wat er in Drum n Bass land gebeurde, waren ze mijn helden
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Steffnov wrote:

Lijkt me heerlijk, van het techno-hokje heb ik alleen Angel gezien op club r_aw... ik wil hier toch wel heel graag heen eigenlijk! Ook een qult-bunker... hanger met raw hardstyle (al heb ik daar nog wel een beetje mijn twijfels bij, maar goed, we'll see.)
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Koelkast wrote:Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?
Geen idee, wordt mijn eerste Q-Base :$ xd maar vooral PRSPCT heeft recent een gigantische groei doorgemaakt, daar verwacht ik het wel drukker nu
The Skribbler wrote:Lijkt me heerlijk, van het techno-hokje heb ik alleen Angel gezien op club r_aw... ik wil hier toch wel heel graag heen eigenlijk! Ook een qult-bunker... hanger met raw hardstyle (al heb ik daar nog wel een beetje mijn twijfels bij, maar goed, we'll see.)
Gewoon gaan dan ;) Lekker weer samen dansje doen :clap:
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Ik ook.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Steffnov wrote: Gewoon gaan dan ;) Lekker weer samen dansje doen :clap:
Ja, en sowieso heb ik het nog nooit meegemaakt maar het schijnt echt EPISCH te zijn. Bijna zeker dus ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Broken Balance wrote:
idem
Jij rijdt.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
OKE IK HEB MIJN KAARTJE GEKOCHT, doe maar rustig allemaal... ik kom met jullie dansen ^^
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
-
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Skribbler wrote:OKE IK HEB MIJN KAARTJE GEKOCHT, doe maar rustig allemaal... ik kom met jullie dansen ^^
Jaaaaaaaaaaaaa :yay: Lekker trommelen en Schranzen :D
Koelkast wrote:Hoe vol/druk zijn die bunkers altijd?
Niet heel vol of druk, m.u.v. sommige momenten (zo zal het tijdens Lowroller vorig jaar best wel druk zijn geweest, een van de weinige acts uit de PRSPCT bunker die ik niet heb gezien). Maar wel heel gezellig met een mooie sfeer. Genoeg ruimte om je dansje te doen zonder dat het leeg lijkt, is denk ik een van de betere omschrijvingen ;)
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Riichard wrote:USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.
Dan ben je waarschijnlijk aan het einde ongeveer langs gekomen? Tijdens Minupren was het vooral heel rustig ja, maar hier is het bijvoorbeeld best wel gevuld:
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
JVDM wrote:
Broken Balance wrote:
idem
Jij rijdt.
Ik heb nog geen breibewijs. Pas tegen het einde van het jaar denk ik :P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
STAN- wrote:
Riichard wrote:USB bunker was vorig jaar voor nog geen 1/3 gevuld de 2x dat ik er kwam. Konden ze beter omruilen met Thunderdome tent toen.
Dan ben je waarschijnlijk aan het einde ongeveer langs gekomen? Tijdens Minupren was het vooral heel rustig ja, maar hier is het bijvoorbeeld best wel gevuld:
View on YouTube
Dit klinkt best wel vet haha.. Meer setjes met dit spul ergens?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
http://lsdb.nl/set/98430/jan-fleck-foot ... 11-11.html
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Jezus wat hard :drool: Gaan we zeker even bij dansen, Stan de Man :yay:
Edit: bij die 2e link (viperxxl) zit 23.40 een bekende sample (fothermucker) en hoe hij er daarna weer in klapt... :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Woeeeeiiiii lekker schranzen met Dirk :yay:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Broken Balance wrote:
Ik heb nog geen breibewijs. Pas tegen het einde van het jaar denk ik :P
Potver :(
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
:loving: :$
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Koelkast wrote:

Ik loop er meestal vroeg in de avond even langs, maar aangezien de meeste van mijn groepje het niet erg kunnen waarderen blijf ik de rest van de nacht in de Hangar hangen.
Haha, heel herkenbaar dit. Vorig jaar praktisch de hele avond in de Hangar gestaan terwijl de PRSPCT echt insane was qua muziek. Helaas kon niemand uit m'n groep er wat mee, nog steeds spijt dat ik niet even terug ben gegaan. Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Maestro N wrote:
Koelkast wrote:

Haha, heel herkenbaar dit. Vorig jaar praktisch de hele avond in de Hangar gestaan terwijl de PRSPCT echt insane was qua muziek. Helaas kon niemand uit m'n groep er wat mee, nog steeds spijt dat ik niet even terug ben gegaan. Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D
Kom anders bij Stan, Dirk en moi (aangevuld met vast nog wel wat lui :P ) staan, we hebben vast onze trommelcirkels daar wel ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Steffnov wrote:
Maestro N wrote:Dit jaar ga ik sowieso in m'n eentje even trommelen daar. :D
Kom anders bij Stan, Dirk en moi (aangevuld met vast nog wel wat lui :P ) staan, we hebben vast onze trommelcirkels daar wel ;)
Jaaaa met ons mee trommelen xd Ik moet wss ook in mijn eentje de weg naar de PRSPCT bunker afleggen... but I don't care :P
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Haha drum circles, I'm in! Geen idee wie jullie zijn verder, maar ik herken de The Skribbler wel weer van z'n avatar. :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago