Vergeet die één-na laatste nieuwe track van Tymon niet, de tering wat was dat zegwrote:Dat was, samen met Sacerdos Vigilia - Cortex Driller, Rehab (Tymon Remix) het moment van de avond. Die één na laatste track die Ophidian draaide was ook om flink van te gaan fappen.wrote:ST - Shadow Lord.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja ik bedoelde Tymon
Eén na laatste van Ophidian was Inception By Sound haha.
De aanwezigheid van de stroboscopen was veel te veel van het goede.
Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.
Vandaar ook dat ik deze feestjes eigenlijk niet bezoek, maar alleen soms een stage op een festival of zo.
Vandaar ook dat ik deze feestjes eigenlijk niet bezoek, maar alleen soms een stage op een festival of zo.
Nee. Overigens wel met chas1n eens.wrote:Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.
Head VI was toch wel mijn hoogtepunt.. mijn hemel 
Was inderdaad heel baas ja!wrote:Head VI was toch wel mijn hoogtepunt.. mijn hemel
Al-tijd als ik op een feest bij industrial/hardtechno komt wordt er echt heel overmatig gebruik gemaakt van stroboscopen. Lijkt me wel heel toevallig dat dat alleen is als ik er komwrote:Nee. Overigens wel met chas1n eens.wrote:Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.
Is heel toevallig.wrote:Al-tijd als ik op een feest bij industrial/hardtechno komt wordt er echt heel overmatig gebruik gemaakt van stroboscopen. Lijkt me wel heel toevallig dat dat alleen is als ik er komwrote:Nee. Overigens wel met chas1n eens.wrote:Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.
Ik vond de stroboscopen ook wel echt bloedje-irritant. Wel geweldige sets gehoord, maar bij Ophidian en TOA vooral met mijn rug naar de DJ gestaan 
Who was there
Nobody has said they're going yet.