Hahahawrote:Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.wrote:[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
http://www.drumandbass.nl/nieuws/interv ... pen-hobby/
Interview met Thrasher, er komen er in de komende paar weken waarschijnlijk nog meer
Interview met Thrasher, er komen er in de komende paar weken waarschijnlijk nog meer
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wtf, Lowroller vs Dither.. omg 
Nou geweldig, dither solo was veel vetter geweest.wrote:Wtf, Lowroller vs Dither.. omg
Doe mij maar Darkpan Records livewrote:Gewoon beide niet.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dither is een baas, Lowroller is een baas. Klaar.
wrote:Doe mij maar Darkpan Records livewrote:Gewoon beide niet.
wrote:Dither is een baas, Lowroller is ontiegelijk kut. Klaar.
G
haha beter bakkes jeroen
Lulwrote:Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.wrote:[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg
Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?wrote:Lulwrote:Zie het van de zonnige kant, shaggies draaien zal makkelijker gaan op die bruiloft dan op PRSPCT.wrote:[INSERT ZIEKTE MET EEN K] zooi. Ik kom er net achter dat ik dan de bruiloft van m'n neef heb. Godverdomme heb ik weer zeg
Zoooo, true.wrote:wrote:Dither is een baas, Lowroller is ontiegelijk kut. Klaar.
Vies. Ik voel me naakt in mijn eigen lichaam.wrote: Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?
wrote:Vies. Ik voel me naakt in mijn eigen lichaam.wrote: Hoe voel je je, nu je zo hard gedist bent, door de beheerder van Darkpan records?
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ik heb hier zin in.
Hee wat toevallig, ik ook al!wrote:Ik heb hier zin in.
G
Godsodeju inderdaad, wat heb ik een zin 
Kan echt niet wachten om helemaal kapot gebeukt te worden met die lekkere salsabeats!
Kan echt niet wachten om helemaal kapot gebeukt te worden met die lekkere salsabeats!
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Na Hardshock nog meer zin hierin gekregen!
Ik ben benieuwd of dit XL16 gaat overtreffen 
Toch maar overwegen om de taxi hierheen te pakken, heb echt ontiegelijk zin om te trommelen 
G
wrote:Toch maar overwegen om de taxi hierheen te pakken, heb echt ontiegelijk zin om te trommelen
Who was there
Nobody has said they're going yet.