harder geluid is niet altijd beter he...
maar ik ga hier iig wel heen
maar ik ga hier iig wel heen
De online voorverkoop is al gestart check www.pinksterfestival.be => tickets.wrote:Weet iemand iets af van de voorverkoop locaties?
Vorig jaar had ik ook geen vooverkoop ticketwrote:Ik lees net dat er voor zaterdag (de enige interessante dag) alleen voorverkoopkaarten verkocht worden en er dus geen deurverkoop zal zijn. Jammer, de verkooppunten liggen te ver voor mij en ik ben niet echt bekend met het internet-ticketing gedoe
waar lees je dat dan?wrote:Ik lees net dat er voor zaterdag (de enige interessante dag) alleen voorverkoopkaarten verkocht worden en er dus geen deurverkoop zal zijn. Jammer, de verkooppunten liggen te ver voor mij en ik ben niet echt bekend met het internet-ticketing gedoe
Idd, nagel op de kopwrote:Citaat op Facebook van de organisatie :
Ticketverkoop
Wij bieden tickets aan in voorverkoop, maar ook aan de deur. Enkel voor zaterdag 22 mei zijn er voorverkooptickets verkrijgbaar. 23 mei kan je dus gewoon aan de inkom betalen.
Ik heb een donkerblauw vermoeden dat ik het verkeerd begrepen heb. Misschien bedoelen ze dat er alleen voorverkoop kaarten zijn voor zaterdag en niet voor zondag, maar dan wel voor beide deurverkoop?
Mooi zo, ik twijfel nog... dadelijk is het uitverkocht en dan sta je (lees: ik) daar mooi :')wrote:aanwezig,, toch maar
Psyko Punkzwrote:Heb er zin inFrontliner, endymion
Die Bioweapon gasten waren idd erg vaag bezig.wrote: Tommyknocker & Noize Supressor,, ja ik zag heel die hardcore gewoon niet meer zitten, ben rond kwart over 2 naar huis gereden voglens mij[/quoe]
Daar was de dus heen, kwas pas om half 6 thuis.
wrote:+ MC Bioweapon whaha lol,, die kent geen platen buiten toneshifterz en bioweapon. Zat er heelde tijd langs![]()