Wat klopt er dan niet aan?wrote:ZIEK, timetable klopt voor geen meter trouwens..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
L
9 posts member since 2013
last seen Jun 2015
Klopt als een bus, alleen draaien sommige DJ's 15 minuten B2B. Wat ze volgensmij bij Penoze alwrote:Wat klopt er dan niet aan?wrote:ZIEK, timetable klopt voor geen meter trouwens..
eens eerder hebben gedaan?
Verder een erg zieke line-up. Kan niet wachten!
Alphaverb en DP veel te vroeg, g4h en freqz te laat. En geen padaro?
Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.
Inderdaad en timetable kan echt niet beter voor mij. Binnenkomen rond uurtje of 12 en dan weg om 7 uur voor vakantie.wrote:Episch veel zin
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Toen draaide ze tegen elkaar, nu met elkaar dus hopelijk word dit wel een succeswrote:Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Elke keer als Titan een nr draait flink losgaan bij Radical uitrusten and so on.wrote:Toen draaide ze tegen elkaar, nu met elkaar dus hopelijk word dit wel een succeswrote:Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.
Was op Dominator vet zat; vraag Jur maar
Ben het verder wel met Hooli eens, ongelukkige keuze om ze samen te zetten.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
wrote:wrote:Terechte RR kritiek.
Sorry, toen stond ik tijdens i:Gor naar fatsoenlijke muziek te luisteren.wrote:Was op Dominator vet zat; vraag Jur maarBen het verder wel met Hooli eens, ongelukkige keuze om ze samen te zetten.
kijk f op hun fb pagina. meerdere mensen die kaarten aanbieden. moeilijk veel zin in dit feestwrote:Fack? Ik Wilde net een kaartje kopen: uitverkocht!
Ik ga even het aanbod forum afzoeken, maar mochten jullie nog wat weten let me know
S
Komt er echt een Hazes imitator? 
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Morgenavond 21:00 uur gaan de deuren open. Vanaf 21:30 begint onze enige echte Rene van Beeten Hazes imitator nr. 1 te rocken als een malle!!!
Check het filmpje en kom op tijd...
View on YouTube
Check het filmpje en kom op tijd...
View on YouTube
Trouwens Steffnov, stond schijnbaar naast je tijdens Miss K8 toen die groep tussen ons in besloot een potje te gaan kaarten. Ga je hierheen morgen?
Hazes :')
Blij dat ik er dan nog niet ben
Blij dat ik er dan nog niet ben
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Ben benieuwd naar de locatie! Lijkt me echt een mega ruige locatie..! Beetje klokgebouw gevoel..

http://www.ndsm.nl/gebouw/de-lasloods/

http://www.ndsm.nl/gebouw/de-lasloods/
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Gaan hier eik veel hardtraxxers heen? Meeting waardig?
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Heeft iemand nog een kaartje te koop omgeving noord Holland ? Stuur mij privé bericht met je 06
Ik zie de link niet echtwrote:Trouwens Steffnov, stond schijnbaar naast je tijdens Miss K8 toen die groep tussen ons in besloot een potje te gaan kaarten. Ga je hierheen morgen?
Ik kijk het meest uit naar RR + Titan, dat wordt maximaal snoeien.
Om nog even te zeiken had ik nog een Delete/Degos & Re-done willen zien maargoed, je kunt niet alles hebben:p
Om nog even te zeiken had ik nog een Delete/Degos & Re-done willen zien maargoed, je kunt niet alles hebben:p
Last edited by Patjee410 on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.