Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaidewrote:Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.
Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky raw
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha inderdaad! En hij had Struggle For Existence nietwrote:Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaidewrote:Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.
Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky rawgelukkig fabian nog kunnen bereiken die nog niet naar huis was en zijn koptelefoon mogen gebruiken
Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aanwrote:waarom herb ik niemand gezien
die wel ja,en jij?wrote:Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aanwrote:waarom herb ik niemand gezien
waar was je
Ik stond de hele avond recht voor het podium vooraan 
Was wel lachen inderdaad, zonde dat het geluid op de stage Zo hard was dat mijn telefoon het niet aan kon en de helft van de filmpjes geen geluid heeft
zitten een paar zeer vette tussen 
weet iemand een goed gratis conversieprogramma om .MOV om te zetten naar iets wat moviemaker wél slikt, dan kan ik er nog muziek onder zetten
View on YouTube
weet iemand een goed gratis conversieprogramma om .MOV om te zetten naar iets wat moviemaker wél slikt, dan kan ik er nog muziek onder zetten
View on YouTube
Who was there
Nobody has said they're going yet.