Past

Park Hilaria, juli 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
PNXRMX wrote:Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.

Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky raw
Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaide xd gelukkig fabian nog kunnen bereiken die nog niet naar huis was en zijn koptelefoon mogen gebruiken
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Titatovenaar wrote:
PNXRMX wrote:Become the sky ook nog, mixwerk was niet al t best imo, en had beter de minder bekende platen en de bekende wat meer door elkaar kunnen doen ipv een heel blok 'onbekend' en daarna pas hitjes.

Brennan Heart was zoals te verwachten, standaard BH setje. Jammer dat lsd nooit wordt gedraaid, of die track met rico / Ricky raw
Hij heeft de helft van de set bijna zonder koptelefoon gedraaid aangezien hij de snoer kapot had getrokken toen hij zich omdraaide xd gelukkig fabian nog kunnen bereiken die nog niet naar huis was en zijn koptelefoon mogen gebruiken
Haha inderdaad! En hij had Struggle For Existence niet :(
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
waarom herb ik niemand gezien :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dj C-Mind wrote:waarom herb ik niemand gezien :list:
Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aan ;)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Maximize wrote:
Dj C-Mind wrote:waarom herb ik niemand gezien :list:
Je hebt Remco vast wel gezien, stond hele tijd op het podium te filmen. Had een lichtroze/lichtblauw shirt aan ;)
die wel ja,en jij?
waar was je :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik stond de hele avond recht voor het podium vooraan :P
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Devastator :worship:
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Was wel lachen inderdaad, zonde dat het geluid op de stage Zo hard was dat mijn telefoon het niet aan kon en de helft van de filmpjes geen geluid heeft :( zitten een paar zeer vette tussen :P

weet iemand een goed gratis conversieprogramma om .MOV om te zetten naar iets wat moviemaker wél slikt, dan kan ik er nog muziek onder zetten :D
View on YouTube

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators