Ik ben overal en nergens, beetje rondjes lopen 
We komen elkaar vast wel tegen hahaha!wrote:Ik ben overal en nergens, beetje rondjes lopen
We komen elkaar vast wel tegen hahaha!wrote:Ik ben overal en nergens, beetje rondjes lopen
waar moet je vandaan dan?wrote:Jammer dat dit zo'n pokke eind weg is. Graag nog eens een keer Darkraver vs Gizmo willen zienOphidian vs D-passion, Vince en Dr. Peacock zijn sowieso ook echte plusjes, maarja veel te ver
Dan is de trein 30 euro ofzo toch?wrote:Eindhoven
Heeuy!wrote:Besloten toch maar hier heen te gaan!
Financiele meevaller
Chill. Misschien zie ik je nog dan vanavond, niet verwacht dat ik daar rondliep hé?wrote:Besloten toch maar hier heen te gaan!
Financiele meevaller
ik weet niet of het je eigen schuld was of niet maar ik vond de beveiliging nou niet echt geweldig....wrote:Dus ik werd om half 3 al even buitengegooid.
De schuld kun je wel bij mij neerleggen, omdat er duidelijk vertelt was over dat zero tolerance drugsbeleid. Maar goed, wat komt hier praktisch van terecht.. Eigen risico zullen we maar zeggen dan, mij gaat dit in ieder geval nooit meer opnieuw overkomen in doe toekomst.wrote:Jezus wat was dit vet zeg! Dr. Peacock draaide echt sick!![]()
ik weet niet of het je eigen schuld was of niet maar ik vond de beveiliging nou niet echt geweldig....wrote:Dus ik werd om half 3 al even buitengegooid.![]()
Je mocht max 3 gram wiet/hasj mee nemen en bij mij werd het gewoon af gepakt...volgens die vent mocht het niet
Volgensmij heeft dr peacock niet gedraaidwrote:Jezus wat was dit vet zeg! Dr. Peacock draaide echt sick!![]()
ik weet niet of het je eigen schuld was of niet maar ik vond de beveiliging nou niet echt geweldig....wrote:Dus ik werd om half 3 al even buitengegooid.![]()
Je mocht max 3 gram wiet/hasj mee nemen en bij mij werd het gewoon af gepakt...volgens die vent mocht het niet
haha ja zoiets hoorde ik ook al ergens vaagjes dus wist het niet cker
Ja zo kun je het min of meer wel stellen.wrote:@wesley waarom eruit gekickt? Zagen ze je iets pakken
Je bent niet de enige pffwrote:God zo'n bruut feestje beleefd, eerst Wesley nog ff gezien maar die is er later dus uitgekickt!![]()
Verder aardig tijdje met Hoofdcoach rond lopen waussen en met aardig wat maten!
Was echt een bruut feestje man, alleen ik ben weer zo brak als de pest!
Waarom weet ik niet hoe jij eruit ziet?!wrote:Je bent niet de enige pffwrote:God zo'n bruut feestje beleefd, eerst Wesley nog ff gezien maar die is er later dus uitgekickt!![]()
Was een heldig feest!
Haha was zeker bruut manwrote:God zo'n bruut feestje beleefd, eerst Wesley nog ff gezien maar die is er later dus uitgekickt!![]()
Was het zeker maat!wrote:Haha was zeker bruut manwrote:God zo'n bruut feestje beleefd, eerst Wesley nog ff gezien maar die is er later dus uitgekickt!![]()
Was echt een bruut feestje man, alleen ik ben weer zo brak als de pest!leip dat ik jullie tegenkwam
![]()
Ben weer aardig bijgekomen maar straks heerlijk slapen