Volgens mij hebben ze dat in Excel gedaan
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.
Maakt toch niks uit :pwrote:Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Anders beginnen ze misschien een halve minuut te laatwrote:Hoezo dit?wrote:14:45:00
Omdat als ik zoiets op een flyer zie staan de rest van het feest al niet echt serieus kan nemen. Of omdat het gewoon belachelijk klinkt, en dat komt niet doordat het over Friesland gaat.wrote: Maakt toch niks uit :p
Voorschoters 4 Hardstyle 4 Lifez.. klinkt best goed toch?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jawel, klinkt nergens naar.wrote:Maakt toch niks uit :pwrote:Frisians 4 Hardstyle mochten jullie dit lezen, kies nou alsjeblieft zo'n naam niet.
Dit gaat me toch een dagje worden!
OPPE BEALIG
Foto's van o.a. de opbouw staan hier:
https://partyflock.nl/album/372478/7575538.html
OPPE BEALIG
Foto's van o.a. de opbouw staan hier:
https://partyflock.nl/album/372478/7575538.html
Ik weet niet of ik nog ga, ben pas net klaar met werk en iedereen is aan het afhaken. Kan ook misschien nog net op tijd zijn voor bfront.
Zin om een duo te vormen?wrote:Voorschoters 4 Hardstyle 4 Lifez.. klinkt best goed toch?
Dubbel en dwars geslaagd!
Wat was het geluid toch superheerlijk!
Wat was het geluid toch superheerlijk!
Was een mooi feestje inderdaad!
Set van Degos & Re-Done was echt gruwelijk.
Moet ook zeggen dat alles echt super geregeld was.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Hoe was die nieuwe track, of hebben ze die niet gedraaid?wrote:Was een mooi feestje inderdaad!
Stond op Facebook dat ze hem nog een naam moesten geven.
Kan het me niet zo herinneren. Ben ook 10 minuutjes buiten geweest dus kan zijn dat ik 'm gemist heb
dat je ander iemand vraagt hoe hij het nummer vondt, terwijl je het zelf graag wil weten
best onlogisch eigenlijk
maar snap je wel 
waar was je ?!
hadden wel ff een woordje kunnen wisselen
best onlogisch eigenlijk
waar was je ?!
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Vondt.wrote:dat je ander iemand vraagt hoe hij het nummer vondt, terwijl je het zelf graag wil weten![]()
best onlogisch eigenlijkmaar snap je wel
waar was je ?!
Ik moest 's middags voetballen en een bob hadden we niet, had dus sowieso met die bus gemoeten maar die ging toen ik aan het voetballen was. Bovendien was er feest in Franeker, waar ik standaard elk jaar ben en dat had ik ook dit jaar niet willen missen. Kuttiming voor mij dus, want Overclocked leek me ook zeker wel vet. 6 Oktober Sans maar in, ik geloof dat ik wel weet wie je bent dus dan spreek ik je dan wel aan.
Mooi man! xDwrote:
k geloof dat ik wel weet wie je bent dus dan spreek ik je dan wel aan.
Wederom DIEPE respect voor Jelte & Anthony dat ze het zover hebbben weten te brengen!
A
Volgens mij stonden er waterpijpen
Who was there
Nobody has said they're going yet.