Is Kampen verder weg als Gramsbergen? 
maps.google.nlwrote:Is Kampen verder weg als Gramsbergen?
maps.google.nlwrote:Is Kampen verder weg als Gramsbergen?
Als je voor de muziek komt wel, maar voor de sfeer en mensen niet echt.wrote:Heb een bobber gevonden, alleen nog geen auto![]()
maar is dit de moeite waard om een uur voor te reizen?
Als je niks beters te doen hebt, zou ik gewoon gaanwrote:Heb een bobber gevonden, alleen nog geen auto![]()
maar is dit de moeite waard om een uur voor te reizen?
B-FRONT >>> Sluit de avond af!
HEADHUNTERZ
THE PITCHER >> Luidt de avond in!
See you @ NightoftheDjs!
Tot vanavond jongens ...wordt weer gezellig!
Gr.JOHN
Lekker hoor, helemaal los!wrote:Jaaaah! Aanwezig! Lekker knallen!
Op dat B-Front wil ik nog wel even wat toevoegen: Dit was een afsluiter zoals een fucking afsluiter hoort te zijn! Damn wat was dit geniaal. Ik heb een aantal nummertjes van hem gemist, zoals Sleepwalker en Psycho, maar als je zo'n heldenset draait als vanavond, maakt mij dat geen flikker meer uit. Dit was by far de beste set van de avond en ik durf wel bijna te stellen ook (een van) de beste van 2010, als hij in die categorie zou kunnen komen. Dit naderde perfectie en het wordt dit jaar heel moeilijk om een betere set neer te zetten!wrote:Net Thuis, was geslaagd feestje!
The Pitcher: Draaide redelijk, het was een album release dacht ik maar hij draaide Burn It, Noctus Noa en La Nuit Noire niet?
Headhunterz: Wat je kon verwachten, hitjes en nog 's hitjes.. ook wel een paar leuke tracks nog gehoord en het mixwerk was niks op aan te merken!
B-Front: Tja, mensen vinden 't onzin dat hij zo erg aanbeden wordt en dat we die scantraxx ''meuk'' zo aan de kant zetten, maar wat wil je als hij constant beuk setjes aflevert?![]()
![]()
Sfeer was zo als altijd wel te doen, hier en daar weer wat jochies die menen dat je elkaar moet wegdrukken tijdens hardstyle.. als die klote dagjesmensen dit lezen bij deze; op hardstyle hoor je te stampen, niet te duwen en ZEKER NIET te hakken... idioten af en toe..
Maargoed, prima feestje, heb me prima vermaakt! Bedankt Fraction, Chukkels, Sainen, Sjaak en de rest (die ik vergeet)![]()
Slaap lekker!
Owja, Zany - Goulish Delight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En
Zany - Frequency (Jack Of Sound Remix), HULDE![]()
Hij heeft het nog gedaan ook, de held!Headhunterz
(dutch) Zal ik de haatmeneer remix zaterdag draaien en het filmpje naar dumpert sturen?
B-front maakte voor mij een hoop goed, pitcher & headhunterz vond ik maar matig (niet onverwacht).wrote: Owja, Zany - Goulish Delight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En
Zany - Frequency (Jack Of Sound Remix), HULDE![]()
Dat was echt mn wtf moment van de avond hahawrote:Hij heeft het nog gedaan ook, de held!Headhunterz
(dutch) Zal ik de haatmeneer remix zaterdag draaien en het filmpje naar dumpert sturen?
Ik zag hem al staan achter de dj's zitten.wrote:Ook vet trouwens dat Villain nog even kwam buurten .Ik had hem bijna niet herkend zonder pet haha.