Tot vanavond dan mensjes 
x2wrote:Tot vanavond dan mensjes
Als under attack op komt zie ik iemand alle flessen omver stampen bij de bar.wrote:Ik sta in de grote zaal aan de bar, ik word wel geschminkt maar denk dat jullie me wel herkennen
Whaha ja, ik had al zo'n vermoeden wie jij waswrote:, Henk-Jan (Ik had eerst geen idee waarom je tegen me stond te lullen haha:P) en Znayzer. Festuca was ik ook nog ff tegen gekomen vooraan bij Jack Of Sound.
Nee was een leuk setjewrote:Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor![]()
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
De track die flevoboys bedoelde was overigens Open Source - 2012 Co2 remix
Oh ik denk al wat kijkt die zwarte piet me steeds aan xDwrote:Joah, wat is inhoudenwrote:Haha, dat wordt inhouden voor jewrote:Aanwezig, ik sta achter de bar in de grote zaal die avond?
. Denk dat 't vies druk word, dus denk dat ik niet zoveel kán doen
Ohja ik kon niet op je naam komen maar nu iddwrote:Kort samenvattingkje.
Heengegaan met stefan (SMH) voor half 11 dus lekker goedkoop naar binnen, even gewacht tot jack of sound opkwam.
En het was het wachten wel waard. Heerlijk setje, openen met Revolution en eindigen met Sucksess. ook gelijk het setje van de avond.
Daarna kwam een of andere vage dj dus toen liepen we even weg, even later kwamen we terug om headhunterz te zien draaien, niet echt spectaculair ofzo, niet mijn soort tracks. Er zaten wel een paar leuke tussen.
Daarna Thera en die begon leuk maar de sfeer zat er niet echt in. (Ik kende de helft van de tracks ook niet) Maar later tegen het einde ging de volle beuk er wel in (Disturbia, Do The Happy Face, Oh My Sun)
Leuk avondje wel, veel paupervolk, ook wel iets van 5 ruzie's gezien. Maarja niks van aangetrokken.
Veel 16 jarig volk ook.
Op het laatst nog wel even staan beuqen met Rik, Henk-Jan (Ik had eerst geen idee waarom je tegen me stond te lullen haha:P) en Znayzer. Festuca was ik ook nog ff tegen gekomen vooraan bij Jack Of Sound.
Tracklist ?(A)wrote:Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor![]()
wel heb ik wat meer 'ander' werk gedraaid bijv paar dingen vd r3belz maar echt zacht is dat ook niet toch? Haha!
Jaa die wil ik ook wel weten eigenlijk. Kan me Revolution nog herinneren en een plaat van Headhunterz (??).wrote:Tracklist ?(A)wrote:Ik heb me toch niet zo ingehouden hoor![]()
Dat was niet het origineel toch? Klonk me veel ruiger in de orenwrote: Verder draaide Thera ook Left Some Answerz van Headhunterz.