Ik ga waarschijnlijk alleen, mensen die willen meeten? 
@ Edwin. We kunnen elkaar moeilijk ontlopen in dat hokkie dacht ik
Dan spreek ik je daar nog overwrote:Ik ga met de auto. Je mag mee als je wilt, denk dat Rik vanaf Nieke gaat.
@ Edwin. We kunnen elkaar moeilijk ontlopen in dat hokkie dacht ik.
En hoop niet op irritante gastjes die alleen maar duwen en beuken enzo en heel veel ruimte in beslag nemen.wrote:Zal wel weer rete druk wordenwrote:Nog een weekje.
Ik sla deze over, is me wat te hard, volgende maand wordt het pas vetwrote:En hoop niet op irritante gastjes die alleen maar duwen en beuken enzo en heel veel ruimte in beslag nemen.wrote:Zal wel weer rete druk wordenwrote:Nog een weekje.
Dan vind ik dit toch veel vetter! Ben geen 2nd ID fan, A-lusion, scope-dj en noisecontrollers vind ik de laatste tijd behoorlijk tegenvallen. Eerst maar eens kijken naar die nieuwe tracks van nc.wrote: Ik sla deze over, is me wat te hard, volgende maand wordt het pas vet
Hoe bedoel je? Ik ben nog nooit in Takens geweest namelijk.wrote:Ik ga met de auto. Je mag mee als je wilt, denk dat Rik vanaf Nieke gaat.
Tis niet zo groot zie je. Rik & ik staan meestal vooraan, dus ik denk niet dat je ons zult missenwrote:Hoe bedoel je? Ik ben nog nooit in Takens geweest namelijk.wrote:Ik ga met de auto. Je mag mee als je wilt, denk dat Rik vanaf Nieke gaat.
Uhum als echte fusion fan had je ergens anders moeten zijnwrote:Ik ben hier natuurlijk ook bij, of niet Rik
Kom ook naar de kleine meeting dan.wrote:Ik hoor dat Titan strak kan draaien dus ben benieuwd zaterdag
Hoe zag die gast eruit dan?wrote:Even wat plusjes en minetjes.
+ Titan
+ De Hardtraxx mensen
+ Genoeg ruimte om te stampen
+ Jack of Sound, aardige gozer
+ Dozer zijn early set, al waren er toen helaas weinig mensen
+ Personeel bij bar en garderobe was heel snel
+ Nadat het afgelopen was nog even backstage staan buurten met Titan, Dozer en Jack of Sound
- Dronken gozer naast me die dacht dat hij heel wat was
- Bassboom is Zany zijn set (achja, misschien wel een + aangezien ik toen mooi kon rusten)
En kammetje 1wrote:Wit shirt met lange mouwen.
?? Kammetje 1 wat is dat?wrote:En kammetje 1wrote:Wit shirt met lange mouwen..
Geen idee zegt me niks, had je die gast gezien met zo'n piratenmuts op?wrote:Wit shirt met lange mouwen.