Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Tijd: 22:00 tot 04:00
Minimum leeftijd: 16
Voorverkoop: 10 Euro
Deurverkoop: 10 Euro

Line-up:
Digital Punk
Frontliner
Zatox
MC : Da Syndrome

Als ik mensen mee krijg ben ik hier te vinden morgen ^^ .
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
wat een verrekte leijers liepen er vanavond rond joh.. werd echt helemaal gek! maar al met al was het weer knalle! :thumbup:
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
wat een ruzies de hele tijd daar zeg ... Ik heb nog nooit zoveel ruzies gezien op 1 avond bij takens. Het word de komende tijd even geen takens meer :/
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Festuca wrote:Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D
Nog nooit ruzies gezien in takens? :P Doe je goed :thumbup: Of je komt niet zo vaak in takens :P
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
SoundTunerZ wrote:
Festuca wrote:Idd, nog nooit geruzie daar gezien tijdens NOTD maar vannacht was het echt overdreven verrot, al met al wel hele dikke sets gehoord :D
de sfeer in het midden was volgens mij ook gewoon kut.. ben na een tijdje gewoon rechts achter gaan staan.. stelletje randebiele boeren daar..
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
't waren die lui met die zielige witte hempies
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Loopt veel fout volk rond in Takens ja, maar ik probeer er me niet aan te ergeren. Ik kom er puur voor de muziek! Alleen jammer dat er ook vaak mensen lopen die veel bewegingsruimte nodig hebben :x .
En ik heb eens een glas wijn in mijn gezicht gehad toen ik net langs een ruzie liep :/ .

Helaas wou niemand met mij naar Takens toe, dus heb een avondje een discotheek hier in de buurt gedaan.
Hopenlijk volgende x wel Takens, al is die line up stuk minder dan van deze editie.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago