Ik heb je gezien beuntie, wat een knalfeesie zeg! 2-Sidez 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
vond eigenlijk alleen de muziek leuk
Volk vond ik in takens beetje irrritant. Echt van die vervelende lui hangt daar rond en totaal geen ruimte om te bewegen
Maar verder hebben we dr wel lol gemaakt maar veel pluspunten van takens kan ik nou niet echt opnoemen.
het is goedkoper dan een normaal feest
altijd een pluspunt
ik probeer er de volgende keer wel bij te wezen
altijd een pluspunt
haha, het volk in takens was hier daar beetje te erg.. hoe was 't bij de kinderdisco dan Skitzo:P?wrote:het is goedkoper dan een normaal feest![]()
altijd een pluspunt
niet heen geweest, op het laatste moment gaan ze zeggen dat ze niet meer heen gaan zoals gewoonlijk 
Haha, klotp G1LL, wel lachen
Mooi stampen
Vond t wel weer wijs, niet superveel gweest maargoed, wel vet.
Volk in Takens blijft toch altijd hetzelfde, kleine stampruimte maar NC en 2-Sidez dikke prima.. Nog paar filmpjes gemaakt, check ze hier wel een x.
Vond t wel weer wijs, niet superveel gweest maargoed, wel vet.
Volk in Takens blijft toch altijd hetzelfde, kleine stampruimte maar NC en 2-Sidez dikke prima.. Nog paar filmpjes gemaakt, check ze hier wel een x.
x1252361236123472352136wrote:+1
Nooit geen Dijk
Of ze moeten een line up hebben waar je u tegen zegt..2x geweest, nooit weer
Kindertent
Ik kom er ook nooit meer..
Ik ben het hier ook mee eens, al heb ik hem als geweldig aangevinkt op PF.wrote:vond eigenlijk alleen de muziek leukVolk vond ik in takens beetje irrritant. Echt van die vervelende lui hangt daar rond en totaal geen ruimte om te bewegen
Maar verder hebben we dr wel lol gemaakt maar veel pluspunten van takens kan ik nou niet echt opnoemen.
Dit komt omdat ik gewoon me eigen feestje gevierd heb, en de sets (vooral die van NC) waren vet.
Die opening van NC , beginnen met Promises
Kortom:
Volk is kut in Takens, mensen die vinden dat ze een grote bewegingsruimte nodig hebben.
Maar muziek, en kwaliteit van het geluid top!
Het geluid stond hardwrote:Ik ben het hier ook mee eens, al heb ik hem als geweldig aangevinkt op PF.wrote:vond eigenlijk alleen de muziek leukVolk vond ik in takens beetje irrritant. Echt van die vervelende lui hangt daar rond en totaal geen ruimte om te bewegen
Dit komt omdat ik gewoon me eigen feestje gevierd heb, en de sets (vooral die van NC) waren vet.
Die opening van NC , beginnen met Promises![]()
Kortom:
Volk is kut in Takens, mensen die vinden dat ze een grote bewegingsruimte nodig hebben.
Maar muziek, en kwaliteit van het geluid top!
Wat dacht je van oordoppen afschaffen ,ik had nergens last vanwrote:Het geluid stond hardwrote:Ik ben het hier ook mee eens, al heb ik hem als geweldig aangevinkt op PF.wrote:vond eigenlijk alleen de muziek leukVolk vond ik in takens beetje irrritant. Echt van die vervelende lui hangt daar rond en totaal geen ruimte om te bewegen
Die opening van NC , beginnen met Promises![]()
Kortom:
Maar muziek, en kwaliteit van het geluid top!!! Ik heb vandaag nog last van m'n oren man.. En die set van 2-sidez en NC idd, en 2-sidez draaide echt teveel wat ik nog niet eerder gehoord heb, en veel anti-climax nummers
Tering wat ben ik daar van gaan houden zeg!
Haha, die heb ik ook wel, maar ik was ze vergeten;)wrote: Wat dacht je van oordoppen afschaffen ,ik had nergens last van
Ik ben blij dat ik ze heb, laatste keer zonder oordoppen had ik echt dikke piep.wrote:Haha, die heb ik ook wel, maar ik was ze vergeten;)wrote: Wat dacht je van oordoppen afschaffen ,ik had nergens last van
Ik heb ze bij thrillogy wel in gehad, dacht eerlijk gezegd ook niet dat het echt nodig was in takens;). Maar was ze toch vergeten, maar wel beetje spijt van gehad!wrote:Ik ben blij dat ik ze heb, laatste keer zonder oordoppen had ik echt dikke piep.wrote:Haha, die heb ik ook wel, maar ik was ze vergeten;)wrote: Wat dacht je van oordoppen afschaffen ,ik had nergens last van
Who was there
Nobody has said they're going yet.