00.45 of 1 uur doen linksachter op de main?
perfect! I'm in!wrote:00.45 of 1 uur doen linksachter op de main?
perfect! I'm in!wrote:00.45 of 1 uur doen linksachter op de main?
Ik weet het wel zekerwrote:Niet wat later? Denk dat de meeste HT'ers richting RR/e-force willen.
Dat vind ik een goed plan.wrote:Ik weet het wel zekerwrote:Niet wat later? Denk dat de meeste HT'ers richting RR/e-force willen.
Ik denk wel dat er weinig animo voor Kasparov is, dus kan je beter bv 2:15 doen als je het toch op de main wil doen.
Zonder knuffels ben je niet welkom, helaas.wrote:Word echt weer een mooi feest, alleen ben niet zo van het knuffelen, hartjes en teddyberen gedoe. ik doe gewoon waar hardstyle voor bedoeld is en dat is losgaan.
zie jullie daar
Sorry, kom 19 januari maar naar XXL Raw, kun je je knuffel alsnog ophalenwrote:Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Helaas heb ik de eer om vanaf 21 januari tot en met 25 januari vijf tentamens te maken. Ik kom hem zo spoedig mogelijk ophalen.wrote:Sorry, kom 19 januari maar naar XXL Raw, kun je je knuffel alsnog ophalenwrote:Gayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
wrote:1 uur doen linksachter op de main
sowieso!wrote:Prima, ben er zelf dan niet bij maar kom een paar van jullie wel opzoeken.
coolwrote:Heel origineel als Piraat/Matroos-achtig iets. En ik neem m'n papegaai mee op de schouder. En jij?
Ik hoef geen knuffel van jou.wrote:Ik moet jullie teleurstellen, mijn nieuwjaarsknuffel komt wel bij een ander feest