Deze heeft ook echt 2-3 uur lang bij de Q-Dance stage gelegen
Deze heeft ook echt 2-3 uur lang bij de Q-Dance stage gelegen
Ik had een gratis kaartje voor de zondag, anders had ik sowieso niet heen gegaan. Overdag overigens wel allestages bezocht en een kijkje genomen over het hele terrein, uiteindelijk toch bij de Q belandt omdat al m'n vrienden daar staan, maar de sfeer en geluid daar is echt ontzettend slecht.wrote:No offence maar waarom zou je naar een festival als Mysteryland land gaan en dan voornamelijk bij de hardstyle vertoeven? Zo'n breed spectrum aan muziekstijlen maar toch naar de artiesten gaan die je elk weekend op een hardstyle feest kunt zien. Oprecht benieuwd naar.
Haha dit heb ik dus ook altijd. Techno is tering vette muziek. Maar nog altijd niets gevonden dat kan tippen aan een dagje hardstylewrote: Techno = dikke prima, maar ik hou me denk ik meer vast aan de muziekstijl waar ik gegarandeerd uit men koekenpan ga.
Deze werd dan ook op zaterdag gedraaidwrote:Zondag erheen geweest, geweldig feestje gehad,klein verslag van mijn kant.
Daarna weer terug de Elrow in om weer lekker te technoën en om 22:00 weer naar de Q gegaan om af te sluiten. Erg vette show, had alleen totaal niet door dat het nieuwe Qlimax anthem werd gedraaid.![]()
Goeiemorgen, ben nog niet helemaal wakker hahawrote:Deze werd dan ook op zaterdag gedraaidwrote:Zondag erheen geweest, geweldig feestje gehad,klein verslag van mijn kant.
Daarna weer terug de Elrow in om weer lekker te technoën en om 22:00 weer naar de Q gegaan om af te sluiten. Erg vette show, had alleen totaal niet door dat het nieuwe Qlimax anthem werd gedraaid.![]()
Stuur eens filmpje van dat losgaan. Op dnb feesten heb ik t al meegemaakt en daar ligt het idd wel redelijk hoog maar geen idee hoe dit bij andere genres zit. Ik beschouw zelf springen wat bij veel dance muziek gebeurt niet echt als losgaan btw. Dat is puur kuddegedragwrote:Bij andere genre's heb ik meer het idee dat mensen echt in de muziek zitten wat ook een hele andere sfeer met zich mee brengt. Het losgaan gehalte is bij veel andere soorten muziek ook veel hoger dan bij Hardstyle en dat vind ik zelf wel een belangrijk punt.
Het is ook tamme muziek op een lager BPM. Als je lomp losgaat op techno zie je er ook gewoon als een mongool uit.wrote:Ik zie mensen wel eens dansen op techno ja maar als ik die filmpjes zie is er ook altijd maar een tamme sfeer. De beste sfeer die ik de laatste tijden heb meegemaakt is toch wel bij setjes van B-Front vs Phuture Noize. Ik zie dan echt altijd bijna de hele tent losgaan voor zover ik kan zien en iedereen blèrt de melodieën mee. Mooi man